سه‌شنبه 1 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، احداث پل روگذر "ایران خودرو" را منوط به ارائه طرح جامع دانست و گفت: برای اتمام این پروژه و دیگر پروژه‌های عمرانی، ابتدا باید مشکل معارضان آنها برطرف شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جعفر تشکری هاشمی در این بازدید، از منطقه 22 به عنوان دروازه غربی پایتخت نام برد و با اشاره به لزوم استفاده حداکثری از فرصت‌های کم‌نظیر پیشِ رویِ این منطقه برای حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، اظهار کرد: این منطقه از ظرفیت‌های بالای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های فرهنگی، تفریحی، آموزشی، درمانی و... برخوردار است. تشکری هاشمی با بیان اینکه برای اجرا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور زنان خانواده رئیس جمهور گفت: ما وعده‌ای از طرف خداوند متعال داریم که دشمن ندارد و باید از همان سلاح دشمن همچون فضای مجازی، سایبری و رسانه‌هایی که استفاده می‌کند، علیه خودش استفاده کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: ساعت رفت‌وآمد دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف به این مرکز آموزشی محدود شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیئت‌رئیسه دانشگاه صنعتی‌شریف درباره ساعت ورود و خروج دانشجویان به این دانشگاه، مقررات جدید وضع کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعت رفت‌وآمد دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف به این مرکز آموزشی محدود شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساعت ورود و خروج دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف محدود شد.

وب‌گاه فرارو

ساعت رفت‌وآمد دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی شریف به این مرکز آموزشی محدود شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی از روز شنبه تا چهارشنبه هفته آتی جلسه دارند که مهم‌ترین دستورکار این جلسات به شرح زیر است: جلسه اعضای کمیسیون اصل نود با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش در خصوص عدم اجرای استفساریه ماده 11 قانون رسیدگی به تخلفات آزمون‌های سراسری بازدید اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات از پارک علم و فناوری دانشگاه...

خبرگزاری مهر

وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت با حضور در جلسات هفته آتی کمیسیون های تخصصی مجلس به سوالات تعدادی از نمایندگان پاسخ خواهند داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر صمت و وزیر نفت به منظور پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در هفته آتی به مجلس می روند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عمو پورنگ یک استوری منتشر کرده و به نظر می رسد با لحنی کنایه آمیز و تلویحی به جنجال های پس از انتشار اخراج اش از تلویزیون واکنش نشان داده است.

خبرگزاری مهر

یک فرد ناشناس بامداد امروز اقدام به آتش زدن دفتر بسیج دانشجویی یکی از واحدهای دانشگاه آزاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیمه شب گذشته حوالی ساعت چهار بامداد دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران شمال توسط اقدام خرابکارانه فردی ناشناس دچار حریق شد.