چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

معاون فناوری وزارت علوم گفت: بودجه کل پارک‌های علم و فناوری کشور از نصف بودجه دانشگاه تهران کمتر است! بودجه کل پارک‌های علم و فناوری حدود 670 میلیارد تومان است در حالی که کل بودجه دانشگاه تهران 1200 میلیارد تومان است!

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به همت هیات الزهرا (س) در محوطه دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه شریف برگزار شد. بر اساس این گزارش، پس از دو سال تجربه دانشگاه غیرحضوری در دوران کرونا، امسال با حضوری شدن دانشگاه‌ها، دسته عزاداری دانشجویان به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در محوطه دانشگاه صنعتی شریف به راه افتاد. دانشجویان دانشگاه شریف از سوله جنب دانشکده کامپیوتر، تا ساختمان ابن سینا...

خبرگزاری مهر

اپوزیسیون با خشونت، فحاشی و وندالیسم به مصاف نظامی آمد که ابتناء به پشتوانه های گران سنگ معرفتی و آرمانی دارد. این تهی مایگی سبب عدم اقبال ملت به حرکتی بود که تصور می‌شد به دنبال آزادی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم کوچینگ بیش از چند دهه است که برای افزایش میزان بهره‌وری کسب‌وکارهای گوناگون استفاده می‌شود. این علم در ابتدا به‌عنوان مربیگری، مشاوره یا راهنمایی نیز معرفی می‌شد. coaching در تلاش است تا نقاط ضعف یک کسب‌وکار خاص را بشناسد و آن‌ها را از بین ببرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه دوم بیرق‌های عزای فاطمی در دانشگاه‌ها برپا شده و در این ایام مراسم ویژه عزاداری درمساجد دانشگاه‌های تهران در حال برگزاری است که به شرح زیر است: دانشگاه شریف مراسم عزاداری و حرکت دسته های عزاداری در محوطه دانشگاه مراسم عزاداری فاطمیه دوم به همت هیات دانشجویی الزهرا (س) دانشگاه شریف برگزار...

وب‌گاه عصر ایران

افروغ می‌گوید بعد از سال88 در هیچ مصاحبه‌ای حرف‌های سیاسی نزده‌ام و این نخستین مصاحبه سیاسی‌ام بعد از 13سال است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عماد افروغ گفت: من گرچه یک اصولگرای واقعی هستم اما اصولگرای جریانی نبوده و نیستم و اصلا از این عنوان مرسوم اصولگرا که برخی به من می‌گویند، رضایت ندارم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افروغ می‌گوید بعد از سال88 در هیچ مصاحبه‌ای حرف‌های سیاسی نزده‌ام و این نخستین مصاحبه سیاسی‌ام بعد از 13سال است.

وب‌گاه خبر آنلاین

افروغ در گفت و گو با خبرآنلاین، موضعی انتقادی دارد و تلاش می کند با نقادی منصفانه ای، نکات مثبت را در کنار نقایص به تحلیل و بررسی بنشیند. او هراسی ندارد خود را نقد کند و از بزرگترین اشتباه تاریخی خود نیز می گوید. با این همه نوک تیز نقد او به سوی اصلاح طلبان و اطرافیان خاتمی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیستم عامل بومی یعنی سیستم عاملی که پاسخگوی نیاز بومی بوده و برای نیازهای ما شخصی‌سازی شده باشد؛ درواقع قرار نیست به نیاز همه پاسخ دهد، بلکه برای یک سری نیازمندی‌های خاص است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین‌لرزه‌ای نسبتا شدید ساعت 23:51 بندرعباس را لرزاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سه دانشجوی دانشگاه تبریز از دانشگاه اخراج شدند.