چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مناظره سیاسی با عنوان «اعتراض دارم» با موضوع «آیا در جمهوری اسلامی اعتراض قانونی داریم؟» امروز در سالن جابر بن حیان دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

سوال می‌شود که در این مدت آیا روند متوقف بوده است؟ خیر. ما رشد داشته‌ایم و می‌توانیم همچنان در مسیر رسیدن به یک مردم‌سالاری دینی رشد و پیشرفت داشته باشیم اما فاصله داریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علیرضا زاکانی، شهردار تهران به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه صنعتی شریف می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای این کمیسیون با برنامه‌ها و اهداف وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مناظره مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف با عنوان «عنوان اعتراض دارم 2» مرح شد که «می‌توان با انجام اصلاحاتی در ساختار، فضا را برای بیان و پذیرش اعتراض آماده کرد.»

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس اعلام بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، علیرضا زاکانی شهردار تهران فردا به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه شریف می رود.

وب‌گاه گسترش

انسیه خزعلی روز دانشجو به دانشگاه شریف می رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شریف اعلام کرد: آیین بزرگداشت روز دانشجو با حضور دکتر علیرضا زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400، رئیس سابق مرکز پژوهش‌ها و نماینده سابق مجلس شورای اسلامی و شهردار فعلی تهران برگزار می‌شود. این نشست با عنوان دانشجو، ایران و آینده سه‌شنبه 15 آذرماه ساعت 12:30 در سالن جابر، دانشکده شیمی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انسیه خزعلی روز دانشجو به دانشگاه شریف می رود.

خبرگزاری تسنیم

خضریان گفت: من هم همانند آقای پزشکیان فکر می‌کنم می‌توانیم با انجام اصلاحاتی در ساختار، فضا را برای بیان و پذیرش اعتراض آماده کنیم. راهکار این مسأله این است که ما باید مشکلات را تبدیل به مسأله کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم روز دانشجو در دانشگاه شریف با حضور معاون امور زنان رئیس جمهور و 2 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

وب‌گاه فرارو

معاون رئیس جمهور چند روز پیش از حضور رئیس جمهور به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان خبر داده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور کشورمان روز چهارشنبه 16 آذر به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه تهران می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دکتر «محمود فتوحی فیروزآباد» عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و پژوهشگر برجسته به‌عنوان عضو آکادمی علوم جهان (تواس TWAS) انتخاب شد.