چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

معاون امور زنان: در پژوهشکده مطالعات آمریکا آمده که 40 در صدر قبل از ازدواج بچه دار می شوند، در فرانسه 60 درصد. در کشور ایران چون به رسمیت نمی‌شناسیم چنین آماری نداریم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به مناسبت روز دانشجو یک مناظره بین علی خضریان و مسعود پزشکیان نمایندگان اصولگرا و اصلاح طلب مجلس در دانشگاه شریف برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برنامه حضور انسیه خزعلی در دانشگاه امیرکبیر به دانشگاه شریف منتقل شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خزعلی گفت: فرزند بنده دوتابعیتی نیست، بلکه مدتی برای کار رفته بود و الان نیز به کشور بازگشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با فرارسیدن گرامیداشت روز دانشجو، برخی از دانشگاه‌های تهران برنامه‌هایی برای دعوت از مسئولان بخش‌های مختلف کشور و پرسش از آنان برگزار می‌کنند.

خبرگزاری دانا

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از موافقت اکثریت اعضای این کمیسیون با رای اعتماد به بذرپاش خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انسیه خزعلی امروز دوشنبه قرار بود در دانشگاه امیرکبیر حاضر شود که برنامه مذکور به دانشگاه شریف منتقل شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سیدابراهیم رئیسی 16 آذر ماه به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه تهران در جمع دانشجویان حضور می یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مناظره سیاسی با عنوان «اعتراض دارم» با موضوع «آیا در جمهوری اسلامی اعتراض قانونی داریم؟» امروز در سالن جابر بن حیان دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی شریف ظهر امروز دوشنبه 14 آذر با عنوان «اعتراض دارم 2» و با مناظره میان علی خضریان نماینده اصولگرای مجلس و مسعود پزشکیان نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی برگزار شد. در این مناظره مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس در پاسخ به پرسشی درباره اصل 27 قانون اساسی و اتفاقات اخیر کشور،...

وب‌گاه مشرق نیوز

سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه 16 آذر ماه به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه تهران می رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان گفت: کسی که آگاهانه عمل می‌کند صرف نظر از نتیجه باید روش را اصلاح کند ما چهل سال است می‌گوییم حجاب باید باشد اما روش را اصلاح نمی‌کنیم.