چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی 16 آذر به مناسبت روز دانشجو راهی دانشگاه تهران می شود.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان روز چهارشنبه 16 آذر به مناسبت روز دانشجو به دانشگاه تهران می‌رود.

وب‌گاه فرارو

توافق هسته‌ای آمریکا با هند یک توافق استراتژیک مربوط به سال 2002 بوده است. خیلی قبل‌تر از توافق خط لوله صلح این توافق مورد بحث بوده است. در عین حال که تحریم آمریکا مشکل ایجاد می‌کند، می‌بینیم که روسیه به‌رغم اینکه تحریم شده، ولی فعالیت‌های گازپروم و لوک‌اویل هنوز متوقف نشده است. همین الان بحث ایجاد سقف قیمت نفت روسیه مطرح شده و معنای آن این است که مجاز است نفت‌اش را بفروشد. به نظر می‌رسد...

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها هشدار داد: متاسفانه مرجع تصویب با فراتر رفتن از حدود اختیارات و صلاحیت خویش، به حیطه قانونگذاری وارد شده و اقدام به جرم انگاری و تعیین مجازات و تعیین صلاحیت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز نامه معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی را اعلام وصول کرد.

خبرگزاری دانا

به نظر می رسد مهرداد بذرپاش با کارنامه درخشان مدیریتی که دارد، با تعامل دولت و مجلس بتواند رای خوبی از مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی کسب نماید و سکانداری این وزارتخانه را برعهده گیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زینب موسوی کمدین معروف اینستاگرام که در حوادث اخیر بازداشت شده بود به 2 سال حبس محکوم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هیئت رئیسه دانشگاه، ضمن حمایت از تدوین «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» و مصوبه شورای دانشگاه، رویکرد عملی خود را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت شنوای مطالبات و سخنان دانشجویان است، دولت اهتمام ویژه‌ای به دانشگاه دارد و رئیس جمهور مرتب در جمع اساتید و دانشجویان حضور پیدا می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رئیسی روز دانشجو در جمع دانشجویان حضور می‌یابد.

وب‌گاه فرارو

احکام بدوی صادره، در فرایند تجدیدنظر، تحت تاثیر پایبندی افراد به منشور اجتماعی دانشگاه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی که نگرانی‌ها از احتمال ادامه‌دار بودنِ روند مسمومیت دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف مطرح می‌شود، روز نهم آذر نیز تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه‌ای در قم دچار مسمومیت شدند و به مراکز درمانی این استان انتقال یافتند.

خبرگزاری تسنیم

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: احکام بدوی صادره دانشجویان، تحت تاثیر پایبندی افراد در فضای حقیقی و مجازی دانشگاه به منشور اجتماعی دانشگاه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیئت رئیسه دانشگاه اعلام کرد، احکام بدوی صادره، در فرایند تجدیدنظر، تحت تاثیر پایبندی افراد در فضای حقیقی و مجازی دانشگاه به منشور اجتماعی دانشگاه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.