چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عصر ایران

در صورت حضور در تجمعات غیرقانونی و ناهنجاری‌هایی که فضای حقیقی یا مجازی دانشگاه را با ناامنی، یا امور جاری دانشگاه را با اختلال مواجه، یا اعتبار دانشگاه را مخدوش نماید، دانشگاه حق خود را در بازگرداندن همه موارد تعلیق‌شده محفوظ می‌داند."

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه شریف در اطلاعیه ای اعلام کرد: در صورت حضور در تجمعات غیرقانونی و ناهنجاری‌هایی که فضای حقیقی یا مجازی دانشگاه را با ناامنی، یا امور جاری دانشگاه را با اختلال مواجه، یا اعتبار دانشگاه را مخدوش نماید، دانشگاه حق خود را در بازگرداندن همه موارد تعلیق‌شده محفوظ می‌داند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیئت رئیسه دانشگاه، ضمن حمایت از تدوین «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» و مصوبه شورای دانشگاه، رویکرد عملی خود را اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هیئت رئیسه دانشگاه، ضمن حمایت از تدوین «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» و مصوبه شورای دانشگاه، رویکرد عملی خود را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر

هیات رئیسه دانشگاه در بیانیه ای تاکید کرد: احکام بدوی صادره دانشجویان، تحت تاثیر پایبندی افراد در فضای حقیقی و مجازی دانشگاه به منشور اجتماعی دانشگاه مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مُنیبان نوشت: رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: مشخص است که قطعنامه کمیته حقوق بشر هیچ اثری و ارزشی ندارد و خود دنیا هم نسبت به صدور چنین قطعنامه‌هایی می‌خندد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هیئت رئیسه دانشگاه شریف در اطلاعیه ای ضمن حمایت از تدوین «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» و مصوبه شورای دانشگاه، رویکرد عملی خود را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: هیئت رئیسه دانشگاه، ضمن ارج‌نهادن به اقدام ارزشمند رؤسای محترم پیشین دانشگاه در تدوین «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» و حمایت از مصوبه شورای محترم دانشگاه، رویکرد عملی خود...

وب‌گاه خبر آنلاین

جمهوری اسلامی با اشاره به حوادث و اعتراضات بر پاشده پس از مرگ مهسا امینی در یادداشتی به مسئولان کشور هشدار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حجت الاسلام اسکندری گفت: مساجد دانشگاه صرفاً نقش گزارش دهی از مباحث مذهبی صرف را برعهده ندارند و بستری برای گفت و گو هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: شورای دانشگاه صنعتی شریف با توجه به وقایع دو ماه اخیر و با هدف ادامه کامل و بدون اختلال فعالیت‌های آموزشی - پژوهشی دانشگاه، با صدور بیانیه‌ای از تصویب «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شورای دانشگاه صنعتی شریف با توجه به وقایع دو ماه اخیر و با هدف ادامه کامل و بدون اختلال فعالیت‌های آموزشی - پژوهشی دانشگاه، با صدور بیانیه‌ای از تصویب «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انواری به خبرآنلاین گفت: بسیاری از مشکلات کنونی به دلیل تحریم‌هاست. آستانه تحمل مردم به دلیل فشارهایی که وارد می‌شود از تعادل خارج شده و ایجاد خشم می‌کند؛ مازنی نیز گفت: هنوز هم نیروهای معتدل هستند و می‌توان از آن ها بهره برد؛ نیروهایی در هر دو جناح سیاسی. آقای خاتمی همینطور آقای ناطق نوری و افرادی مانند آقایان باهنر، لاریجانی، نبوی.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای دانشگاه صنعتی شریف با توجه به تداوم فضای تعامل و خردورزی و پرهیز از اقدامات نامتناسب با فرهنگ متعالی و سوابق درخشان دانشگاه، اصول کلی تحت عنوان منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف را به تصویب رساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای دانشگاه صنعتی شریف با توجه به وقایع دو ماه اخیر و با هدف ادامه کامل و بدون اختلال فعالیت‌های آموزشی - پژوهشی دانشگاه، با صدور بیانیه‌ای از تصویب «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» خبر داد.

خبرگزاری مهر

شورای دانشگاه صنعتی شریف با توجه به وقایع دو ماه اخیر و با هدف ادامه کامل و بدون اختلال فعالیت‌های آموزشی - پژوهشی دانشگاه، با صدور بیانیه‌ای «منشور اجتماعی دانشگاه شریف» را به تصویب رساند.

خبرگزاری دانا

اصلاح‌طلبان از ابتدای اغتشاشات اخیر تا حتی امروز سعی کرده‌اند اغتشاشات را «جوشش»، «جنبش» و «رویش» و «اعتراض» عنوان و اغتشاشگران را «مردم»، «روزنامه‌نگار»، «دانشجو»، «معلم» و... معرفی کنند.