چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس آموزش و فناوری در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار آموزش و فناوری دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. تصمیمات در مورد تخلفات انضباطی دانشجویان عدالت محور شد میرغنی سید صومعه دبیر شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه...

وب‌گاه خبر آنلاین

بغزیان: مقصر اول و آخر بالارفتن تورم خود دولت است، سیاست‌های غلط بانک مرکزی است که مدام نرخ ارز را بالا و پایین می‌کنند تا خودشان یعنی دولت از این رهگذر منتفع شوند./ نمازی: مردم باتوجه به گرانی شدید کالاهای خوراکی مانند گوشت گوساله و گوسفند، مرغ، تخم مرغ، حبوبات، میوجات و... به بازار می‌روند اما با دست خالی برمی‌گردند زیرا برایشان توان بالایی برای خرید باقی نمانده است. آقای رئیسی از...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف در اولین دوره همایش «جایزه دکتر رنجبر» از افراد تاثیرگذار و شاخص در حوزه انرژی، آب و محیط زیست تقدیر کرد. در این مراسم طرح‌های قابل تقدیر در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه نیز معرفی شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه امیرکبیر با اشاره به حوادث اخیر این دانشگاه گفت: در دو هفته اخیر اعتراضات رخ داده در دانشگاه برای چندمین بار به بروز تننش در صحن دانشگاه منجر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «عقیل سرخ» دربرگیرنده مجموعه‌ای از خاطره‌ها و آموزه‌های کوتاه برگرفته از متن و حواشی محافل فلسفه و علم شهید فخری زاده با تحقیق ابراهیم اصولی هریس توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل به زودی منتشر می‌شود. عصر جمعه هفتم آذرماه 1399، خبری شوکه‌کننده در رسانه‌های ایران و جهان پیچید؛ ترور یک دانشمند هسته‌ای دیگر. شهید محسن فخری‌زاده، کسی که در زمان حیات...

خبرگزاری مهر

کتاب «عقل سرخ» با تحقیق ابراهیم اصولی هریس به زودی توسط شرکت چاپ و نشر بین الملل منتشر می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه این دانشگاه کمترین تعداد بازداشتی‌ها در میان دانشگاه‌های سطح تهران را داشته است، گفت: تاکنون هیچ کسی را از خوابگاه محروم نکرده‌ایم و فقط به 13 دانشجو پیامک عدم حضور در خوابگاه ارسال کرده‌ایم که البته ممکن است این تعداد افزایش یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی 70روز از آغاز اعتراضات سراسری می‌گذرد که تئوریسین های دولت و مجلس نظریات متفاوتی درباره چرایی اعتراضات بیان کردند. خبرآنلاین عدم شناخت صحیح دولت و مجلس از دلایل واقعی اعتراضات و استمرار آن را در گزارشی بررسی کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور از دانشگاه صنعتی شریف و ناحیه نوآوری این دانشگاه بازدید کرد.

خبرگزاری دانا

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: همه باید باهم حرف بزنند بهترین راه برای حل مشکلات کشور گفت‌وگو است. من شنیدم که هم آقای رئیس‌جمهور و هم آقای رئیس قوه قضائیه جلسات این چنینی را دارند که جریان‌های سیاسی مختلف می‌آیند با آنها گفت‌وگو می‌کنند این حتماً می‌تواند به نزدیک کردن افکار کمک کند و مفید است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: ابوالحسنی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با تاکید بر اینکه طی این هفتاد روز قوه عقلانیت در سه ضلع دانشجو، مسئولین دانشگاه و نیروهای امنیتی بیشتر شده است گفت: با همین نیروی عقلانیت و تعامل باعث شدیم برنامه خوب 17 آبان را رقم بزنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ضرغامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در مورد وقایع اخیر هم دیداری با فعالان سیاسی داشته است، گفت: در مورد وقایع اخیر هم یک جلسه داشته‌ایم که با همین اغتشاشات همزمان شد و با هم گفت‌وگو می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: در صورت آرام شدن فضای دانشگاه می‌توانیم در شورای تجدید نظر کمیته انضباطی دانشگاه شاهد اتفاقات خوبی باشیم‌.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف در اتفاقات اخیر شریف کمترین میزان بازداشتی را در بین دانشگاه‌های سطح تهران داشت، گفت: همچنان پیگیر آزادی دانشجویان شریف هستیم.

خبرگزاری تسنیم

عزت‌الله ضرغامی گفت: من با جمعی از افرادی که گرایش‌های سیاسی مختلف دارند، جلسات نسبتاً ثابتی داریم. دور هم می‌نشینیم راجع به مسائل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی صحبت می‌کنیم.