چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه این دانشگاه کمترین تعداد بازداشتی‌ها در میان دانشگاه‌های سطح تهران را داشته است، گفت: تاکنون هیچ کسی را از خوابگاه محروم نکرده‌ایم و فقط به 13 دانشجو پیامک عدم حضور در خوابگاه ارسال کرده‌ایم که البته ممکن است این تعداد افزایش یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رسول جلیلی در دومین جلسه از سلسله جلسات خان هشتم با موضوع «حال این روز‌های دانشگاه صنعتی شریف» اظهار کرد: هدف ما از حضور در دانشگاه آموزش و یادگیری است و همه در تلاشیم محیطی امن و آرام برای دانشجویان فراهم کنیم. وی افزود: بخشی از اتفاقات درون دانشگاه نشأت گرفته از فضای کلی جامعه و تاثیرات رسانه‌ها و شبکه‌های فارسی زبان است که باید به نحو شایسته‌ای...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه شریف از برگزاری برخی تجمعات در این دانشگاه انتقاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سومین نشست از سلسله نشست‌های بررسی زمینه ها، عوامل، پیامد‌ها و چشم انداز اغتشاشات در ایران با حضور جواد حسینی، کاظم کوهی اصفهانی، حسن مجیدی و ایمان عرفان منش از اعضای هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) و از سوی دانشکده‌های معارف اسلامی و علوم سیاسی، حقوق، فرهنگ و ارتباطات، مدیریت، الهیات و اقتصاد این دانشگاه برگزار شد. حسینی، عضو هیئت علمی دانشگاه...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جواد نکونام استوری در اینستاگرامش منتشر کرد و به آزادی وریا غفوری واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قربان زاده گفت: خرداد امسال به دولت نامه زدیم تا موضوع جاماندگان سهام عدالت را تعیین تکلیف کند، زیرا حدود 3.5 میلیون نفر جامانده سهام عدالت هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین جلسه از سلسله جلسات خان هشتم با موضوع حال این روز‌های دانشگاه با حضور رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف و ابوالحسنی، معاون دانشجویی دانشگاه با هدف گفتگو با دانشجویان در سالن جابربن‌حیان برگزار شد. جلیلی در بخشی از این گفتگو اظهار کرد: هدف ما از حضور در دانشگاه آموزش و یادگیری است و همه در تلاشیم محیطی امن و آرام فراهم کنیم. رئیس دانشگاه...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف گفت: متاسفانه وقایع 24 آبان (تجمع بدون مجوز که منجر به درگیری شد)، علاوه بر اینکه در شان دانشگاه نبود باعث بهم خوردن آرامش در میان دانشجویان نیز شد.

خبرگزاری دانا

دانشمندان و قهرمانان جوان هسته ای کشورمان علی رغم میزان افتخاراتی که برای این مرز و بوم به دست آورده اند، در کنار سایر قهرمانان علمی همواره مورد بی مهری اهالی هنر برای آفرینش تصویری این دستاوردها بوده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خشم عمومی مردم نسبت به رویکرد سختگیرانه چین برای مقابله با بیماری کووید در هفته‌های اخیر افزایش یافته است و مقامات کشور پلیس را در پایتخت پکن و سایر شهرهای بزرگ مستقر کرده اند تا از وقوع و تکرار تظاهرات جلوگیری کنند.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف شب گذشته به خوابگاه طرشت 3 رفت و در بازدید دو ساعته با تعدادی از دانشجویان خوابگاهی به گفتگو پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلیلی، رئیس دانشگاه شریف شب گذشته به خوابگاه طرشت 3 رفت و در بازدید دو ساعته با تعدادی از دانشجویان خوابگاهی به گفتگو پرداخت. رئیس دانشگاه شریف در ابتدا به محل توزیع غذا رفت و پس از گفتگو در خصوص روند و کیفیت توزیع شام و همچنین دریافت ماکارونی روزخرید برای خود، به نمازخانه خوابگاه رفته و با تعدادی از خوابگاهی‌ها در خصوص موضوعات مختلف شریف گفتگو...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور اظهار داشت: ریشه پیشرفت‌های عظیم در دانشگاه‌ها است و اساساً حقد و کینه دشمن از دانشگاه و تلاش برای ایجاد اختلال در این نهاد مهم کشور نیز از همین مسئله نشأت می‌گیرد لذا اساتید دانشگاه وظیفه دارند پیشرفت‌های کشور را هم برای دانشجویان و هم برای عموم جامعه تبیین کنند.