جمعه 4 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس کل سازمان نظام پرستاری با بر پیگیری سازمان نظام پرستاری برای بازگشت به کار پرستاران اخراجی، گفت: از قول بنده بنویسید، بازگشت پرستاران اخراجی، دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد.

خبرگزاری مهر

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف در بیانیه ای اعلام کرد از عموم دانشجویان شریف دانشگاه شریف درخواست می کنیم، از خشونت‌طلبان بیزاری کرده و اجازه تخریب ساحت دانشگاه را به آن‌ها ندهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد، اعضای باند به صورت بسیار ماهرانه با یک دستگاه خودروی پراید اعمال مجرمانه خود را جامه عمل می‌پوشانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هیات رئیسه دانشگاه ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت‌های قانونمند و برگزاری برنامه‌های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتارهای دور از شان دانشگاه را مردود دانسته و از کمیته انضباطی می‌خواهد که از تمام ظرفیت‌های قانونی خود همچون تعلیق، اخراج و... برای برخورد با این موارد استفاده کند

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور در پیامی دوره جدید ریاست جمهوری چین به شی جین پینگ را تبریک گفت

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان گفت: اگر آمریکایی‌ها در موضع‌گیری‌های رسانه‌ای خود می‌گویند امکان بازگشت به توافق وجود ندارد یا برنامه‌ای برای این کار ندارند پس چرا از طریق واسطه‌ها پیام می‌دهند و چرا از طریق واسطه‌ها بر آمادگی خود برای از سرگیری توافق تاکید می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردبیر روزنامه جوان به درگیری بسیج دانشجویی و دانشجویان معترض در دانشگاه شریف واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جلسه محاکمه که در دادگاه کیفری یک استان هرمزگان برگزار شد پدر و مادر مقتول که عمو و زن عموی متهم هستند برای او درخواست صدور حکم قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشتن از خون دخترشان نیستند و برای اجرای حکم حاضر به پرداخت تفاضل دیه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در همه موارد، کاربر باید قیمت مدل مورد نظر را با بیش از یک تامین‌کننده مقایسه کند؛ زیرا تفاوت‌ها بسته به مدل و پلتفرم گاهی بسیار زیاد است و در این جا می‌توان از پورتال‌های فنی تخصصی مقایسه محصولات استفاده کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانه‌های نوساز در متراژهای بالای 120 متر اکنون کمترین مشتری‌های بازار مسکن را به خود اختصاص داده است چرا که از توان خرید خانوار خارج است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حدود 10 درصد قیمت روغن در بازار داخلی کاهش پیدا کرد اما این رقم نتوانست محرک مردم برای افزایش مصرف باشد چراکه روغنی‌ها که امروز با این نرخ‌ها عرضه می‌شوند 5 ماه پیش 14 تا 20 هزار تومان بودند

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار حمیدی بیان کرد: در 6 ماهه دوم سال، طرح ترافیک یکی از اتفاقاتی است که در الودگی هوا تاثیر می‌گذارد و غیرقابل اجتناب است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی را به عنوان رییس ستاد ازدواج دانشگاهیان منصوب کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تزریق واکسن آنفلوانزا تا پایان آبان ماه امکان‌پذیر است. پزشکان به افراد حساس به پروتئین، تزریق واکسن ایرانی را توصیه می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این راستا کلیه سربازان منقضی خدمت 1397 به بعد که پیش، حین و یا پس از خدمت سربازی، دوره‌های مهارت آموزی را طی کرده و گواهی نامه مهارتی دریافت کرده اند و در حال حاضر طرحی برای اشتغال دارند، می‌توانند برای دریافت وام به پلیس +10 مراجعه و سنوات خود را ثبت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در مرکز رشد فناوری‌های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف موفق به طراحی و تولید یک محصول فناورانه در حوزه بالادست نفت و گاز به نام "دستگاه دیسک گردان" شده است. دستگاه دیسک گردان که کاملاً بومی‌سازی شده است، نقش به‌سزایی در افزایش بهره‌دهی چاه‌های نفت و گاز ایفا می‌کند. امیرحسین...