شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه صنعتی شریف گفت: عمده دانشجویانی که دستگیر شده بودند و بدون مشکل آزاد شدند، پرونده باز قضایی نخواهند داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنچه که در پیشنهاد دولت مطرح شده تحت عنوان لایحه به مجلس محترم همان است که رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه اعلام فرمودند برای کارکنان محترم دولت مبلغ یک میلیون تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت بخاری گازی شومینه‌ای نیک کالا از 2 میلیون تومان شروع می‌شود و در برخی مدل‌های شومینه‌ای به بیش از 8 میلیون تومان می‌رسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این شبکه اجتماعی اغلب به دلیل ایجاد ایده‌آل‌های غیرواقعی بدن مورد انتقاد قرار می‌گیرد؛ داده‌های مطالعه جدید نشان می‌دهد که عزیزان ما بیشتر از افراد مشهور در این ماجرا مقصر هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ضرغامی گفت: معتقدم بعد از همه ناآرامی‌ها در کف خیابان، مصاحبه‌هایی صورت گرفت و برخی مقامات رسمی دوباره جملاتی می‌گویند که هیچ مقرون به صواب نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«سیدمحمد خاتمی»، «محمود احمدی‌نژاد» و «حسن روحانی» روسای جمهور 24سال اخیر کشور ما هستند که در این روزهای پرحادثه شهریور و مهر 1401 دور از عرصه مدیریت اجرایی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در حساب کاربری خود در توئیتر به تجمع گروهی از ایرانیان در برلین پایتخت آلمان واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ولایتی ضمن ارائه تحلیل از مسائل و تحولات منطقه ای، به توطئه دشمنان به ویژه آمریکایی‌ها پرداخت و افزود: آمریکایی‌ها باید از منطقه بیرون بروند و مستمرا با هدف تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی و ایجاد تفرقه میان امت اسلامی در حال دشمنی و توطئه هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دولت نوشت: گروه‌های اپوزیسیون قصد داشتند با استفاده از این ابزارها، جمع گسترده‌ای از ایرانیان ساکن در اروپا را دور هم جمع کنند تا به اصطلاح خود، یک نمایش ضدایرانی گسترده در برلین به راه بیندازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اصلانی بیان کرد: سال گذشته نیز حقوق کارکنان دولت 50درصد در میانه‌ی سال افزایش پیدا کرد و امسال دوباره در میانه‌ی سال افزایش یافت. با توجه به این افزایش حقوق، حداقل حقوق کارکنان 6600 تومان و حداقل حقوق کارگران در صورت داشتنِ یک سال سابقه‌ی کار 5700 تومان است که اگر سابقه کار را نداشته باشند از این هم کمتر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دور جدید اردو‌های تیم ملی وزنه‌برداری از یکشنبه اول آبان ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می‌شود و همانند بانوان، از مردان اردونشین هم در آغاز اردو تست دوپینگ گرفته خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پاسدار سپاه استان لرستان عصر روز گذشته به شهادت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه شریف اعلام کرد؛ دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به هتاکی ها، حرمت شکنی ها، بی قانونی ها، توهین و تهدید‌ها و انفعال مدیریت دانشگاه امروز تجمع می‌کنند. این تجمع امروز یکشنبه اول آبان ماه حوالی ساعت در مقابل دانشکده کامپیوتر دانشگاه شریف برگزار خواهد شد؛ بسیج دانشجویی شریف تاکید کرده است این تجمع دارای مجوز رسمی از سوی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

علاقه‌مندان می‌توانند با انداختن سایه ظروف مشبک موقع گرفت برروی زمین، جلوه‌ای از زیبایی هلال خورشید را آشکار کنند و بدین ترتیب این پدیده را به صورت غیرمستقیم ولی ایمن به نظاره بنشینند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس برنامه تلویزیونی شیوه در اظهارات خود کنایه ای به قتل میترا استاد توسط محمدعلی نجفی زد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک داماد با زیرشلواری در مراسم جشن عروسی خود شرکت کرد