شنبه 5 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

در هفته‌های گذشته بعد از تصویب جزئیات طرح ساماندهی در کمیسیون اجتماعی مجلس، اخبار نگران‌کننده‌ای از نهادها و استان‌های مختلف به گوش رسید.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، امروز دانشجویان این دانشگاه در اعتراض به هتاکی ها و حرمت شکنی ها تجمع می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی کشورمان طبق گزارش رسانه های ویتنام یکی از گزینه های هدایت تیم ملی فوتبال این کشور شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با این حال برخلاف اصول بودجه ریزی، این لایحه که به افزایش مستمر هزینه‌های دولت منجر می‌شود، فاقد منابع درآمدی پایدار بوده و از این منظر حتی با سند تحول دولت که توسط ریاست محترم جمهور ابلاغ شده نیز مغایر می‌باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تغذیه دوران بارداری سه ماهه دوم اهمیت بسیاری دارد، اما این بدان معنی نیست که باید خودسرانه از مکمل‌های غذایی استفاده کنند، بلکه باید علائم مختلف را به پزشک گزارش دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عسکری در پاسخ به اینکه عامل نفوذی منجر به حادثه اوین شد و یا زندانی‌ها خودجوش اعتراض کردند خاطرنشان کرد: عامل نفوذی که از خود زندانی‌ها است، به تنهایی حادثه اوین را به وجود آورد. عامل نفوذی از چهره‌هایی است که به واسطه مسائل سیاسی زندان است و جرم سیاسی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نسرین مقانلو در اینستاگرام پست جدیدی به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دانشگاه تهران گفت: این تحریم کلاس‌ها خبر خوبی را به بیرون از دانشگاه مخابره نمی‌کند و تصویر علاقه دانشجو به تعطیلی کلاس‌ها را نشان می‌دهد که در دانشجو بیاید دانشگاه چند فحش دهد بعد به خوابگاه برود تا استراحت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز گذشته اخباری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، با این مضمون و محتوا که بیمارستان‌های تحت پوشش وزارت بهداشت، از پذیرش بیماران تأمین اجتماعی خودداری می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیران مدارس در اندونزی دانش‌آموزان خاطی را که به رغم اعلام ممنوعیت همراه آوردن تلفن همراه، این کار را انجام می‌دهند، به شکل ویژه‌ای تنبیه می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقی آزاد ارمکی، استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران گفت: این‌هایی که کف خیابان‌ها بودند نه اغتشاشگرند نه نمایندگان غرب‌اند نه مزدوران موساد؛ این‌ها بچه‌های کشورند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر گروه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: امسال با بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها و خوابگاه‌ها و برگزاری مراسم عزاداری و عروسی مثل روال قبل در کنار کاهش استفاده از ماسک انتظار افزایش موارد مثبت آنفلوآنزا را پیش بینی می‌کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک خبرنگار با پرسیدن سؤالی درخصوص کودتای امریکایی انگلیسی 28مرداد که پدر وی را برای سال‌ها به تخت دیکتاتوری و سلطنت رسانده بود از حمایت خارجی‌ها از اغتشاشات در ایران گفت که ربع پهلوی از آن عصبانی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه وضعیت خوبی نداریم، گفت: در حساب باشگاه الان پولی نیست. البته پول‌ها برای باشگاه خرج شده است. درآمدهایی که آقای آجورلو انتظار داشته محقق نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادامه فعالیت پیام‌رسان‌های خارجی درست مثل سایر کشورهای دنیا، فقط و فقط مشروط به پذیرش شرایط و قوانین جمهوری اسلامی ایران شود.