سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

داوود رشیدی

داوود رشیدی

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدئویی قدیمی از رقص و شادی مرحوم داود رشیدی، هنرمند فقید سینما و تلویزیون با نوای کمانچه علی لایق‌زادهدر فضای مجازی در حال بازنشر است که مورد توجه کاربران قرار گرفت. ویدئویی قدیمی از رقص و شادی مرحوم داود رشیدی، هنرمند فقید سینما و تلویزیون با نوای کمانچه علی لایق‌زادهدر فضای مجازی در حال بازنشر است که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری «طرح توسعه سنگلج» از تخریب ساختمان مجاور و نادیده‌گرفتن طرح توسعه این بنای ملی، ابراز تاسف کرد و خواستار رسیدگی وزارت میراث فرهنگی و قوه قضاییه به این موضوع شد. اتابک نادری، مدیر سابق تماشاخانه سنگلج و مسئول پیگیری «طرح توسعه سنگلج» در برنامه زنده «باغ هنر» از تخریب ساختمان مجاور این مجموعه تئاتری خبر داد...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهرداری تهران از پارک قیطریه در شمال تهران تا «عمارت فخرالدوله» در نزدیکی‌های لاله‌زار و از کوچه‌ها تا خیابان‌ها و میدان‌ها، همه را یکسان می‌نوازد. تقریبا همه طرح‌ها هم با اعتراض و انتقاد و هشدار کارشناسان مواجه شده اما چنان‌که پیداست، عزم شهرداری جزم است. حالا هم گویا سندرم کلنگ بی‌قرار دوباره عود کرده و این بار درست بیخ گوش یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران یعنی تئاتر سنگلج قرار...

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجمین برنامه از سلسله جلسات نمایش فیلم‌تئاترهای شاخص، چهارشنبه دوم اسفند 1402، به نمایش فیلم‌تئاتر «دیکته» به کارگردانی داوود رشیدی در سالن فریدون ناصری اختصاص داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عکسی قدیمی از احمد جنتی، صادق خلخالی و جمعی از روحانیون مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نیمه اول دهه 40 تماشاخانه‌ای در یکی از محله‌های قدیمی تهران راه‌اندازی شد که بزرگانی چون عزت‌الله انتظامی، داود رشیدی و محمد علی کشاورز برایش آرزوهایی داشتند اما این آرزوها هرگز جامه عمل نپوشید.

وب‌گاه گسترش

تصویری قدیمی و غم انگیز از هنرمندانی همچون حسین محب اهری، امین تارخ، آتیلا پسیانی و داوود رشیدی در کنار هم که حالا هیچ کدام دیگر حضور ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکسی از حسین محب اهری، امین تارخ، آتیلا پسیانی و داوود رشیدی را ببینید. ند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قابی به یاد ماندنی از حسین محب اهری، امین تارخ، آتیلا پسیانی و داوود رشیدی را ببینید. گفتنی است که اکنون، هیچ کدام از این هنرمندان در قید حیات نیستند. آتیلا پسیانی امروز بر اثر بیماری سرطان درگذشت. امین تارخ هم سال گذشته به دلیل بیماری قلبی دار فانی را وداع گفت. محب اهری نیز در سال 97 به علت ایست قلبی درگذشت. داوود رشیدی، هنذمند نامی و دوست داشتنی کشورمان هم در سال 1395 چشم از جهان...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در تصویر زیر معمم شدن فرزند علی لاریجانی را مشاهده می کنید.

وب‌گاه گسترش

آشوراده تنها جزیره ایرانی دریای خزر که می‌توانست مقصد گردشگری بسیاری از مردم باشد و به رونق گردشگری نه فقط این جزیره بلکه استان کمک کند با بالا آمدن آب دریا و در نهایت اختلاف بین دستگاهی تقریبا متروکه شد و اکنون پس از حدود 30 سال این نگین فراموش شده دریای خزر در مسیر احیا قرار گرفته تا رویای دیرینه گلستان برای جذب گردشگر در این منطقه محقق شود. به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری برنا، آشوراده...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ایام رحلت پیامبر بزرگ اسلام، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) تلویزیون فیلم‌های مختلفی را از شبکه‌های سیما پخش می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در ایام رحلت پیامبر اسلام، شهادت امام حسن مجتبی و شهادت امام رضا (ع) در کنار نوستالژی‌ها، فیلم‌های سینمایی جدیدی همچون «دِین»، «تپش»، «یک جای معمولی»، «انتقام»، «آخرین نمایش فیلم» و چند فیلم دیگر را تدارک دیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علیرضا خمسه درباره رسیدن به نقش باباپنجعلی گفت: به مازندران رفتم و پیرمردها را نگاه می‌کردم؛ به تکلم آنها دقت می‌کردم و از آنها برای خودم تقلید می‌کردم تا بتوانم نقش پنجعلی را درست دربیاورم و خدا را شکر می‌کنم که مردم هم مرا قبول کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علیرضا خمسه با اشاره به نقش‌هایی که علاقه داشته در سینما ایفا کند، بیان داشت: نقشی که همیشه دوست داشتم آن را بازی کنم، نقش اکبر عبدی در فیلم «مادر» ساخته زنده یاد علی حاتمی بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: نقشی که همیشه دوست داشتم آن را بازی کنم، نقش اکبر عبدی در فیلم «مادر» ساخته زنده یاد علی حاتمی بود.