دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

درختان قربانی طمع

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
درختان قربانی طمع

چند ماهی است که بر سر تملک قطعه زمین 10 هزار متری واقع در شهرک ارم تنش ایجاد شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تبریز بیدار ، چند ماهی است که بر سر تملک قطعه زمین 10 هزار متری واقع در شهرک ارم تنش ایجاد شده است.

ماجرا از این قرار است که برخی افراد با ادعای داشتن سند، آن را مال خود می دانند و حتی چندی پیش اقدام به قطع درختان زمین گردیدند.

شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی این زمین را جز اراضی ملی عنوان کرده و شاکیان را زمین خوار می دانند!

هفته قبل شاکیان خصوصی در محل حاضر شدند و برای دقایقی کار به درگیری لفظی با ماموران شهرداری انجامید که با حضور عوامل انتظامی و دعوت به خویشتن داری، آرامش حاکم شد.

ایرج شهین باهر شهردار سابق تبریز که پرونده در زمان مدیریت وی بر بلدیه تبریز در جریان بود، در این باره می گوید: به دنبال شکایت شهرداری تبریز در فروردین سال جاری از زمین خواران پارک ارم؛ روز 15 آذرماه دستگاه قضا حکم به خلع ید زمین خواران داد.

وی ادامه می دهد: اواخر فروردین ماه سال جاری بود که زمین خواران در مجاورت پارک ارم به صورت شبانه اقدام به قطع درختان کردند؛ به محض اطلاع از این موضوع، برای جلوگیری از تعرض زمین‌خواران به اراضی ملی؛ از سوی شهرداری منطقه 10 ضمن شناسایی این افراد، علیه شان طرح شکایت شد.

شهردار سابق تبریز می گوید: صدور حکم خلع ید زمین خواران از این اراضی موجب خوشحالی شد؛ از مدیران و کارکنان تلاشگر حقوقی شهرداری بابت پیگیری این مهم، و از دستگاه قضایی و دادگستری استان مبنی بر پیگیری و صدور حکم تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام /