جمعه 10 فروردین 1403

درختان کنوکارپوس بوشهر نیاز به جایگزینی دارند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
درختان کنوکارپوس بوشهر نیاز به جایگزینی دارند

بوشهر - ایرنا - رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: باتوجه به مشکلاتی که درختان کنوکارپوس برای شهروندان و تاسیسات زیربنایی بوجود آورده، ضرورت دارد براساس اولویت بندی معابر این درختان حذف و گونه های مناسب دیگری جایگزین آنها شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوشهر، رباب عبیدی افزود: درختان کنوکارپوس به دلیل آسیب‌های مختلف زیست محیطی در محیط شهری و مشکلات زیادی که برای شهروندان و تاسیسات شهری ایجاد کرده باید برحسب الویت‌بندی نسبت به جایگزین آنها اقدام کرد.

وی بیان کرد: در این زمینه یکی از طرح‌هایی که در حال اجرا و در دستورکار کمیسیون ماده 7 فضای سبز و منظر شهری قرار گرفته این است تا شهروندانی که این درختان بدلیل نفود در تاسیسات مقابل منازل آنها قطع می‌شود گونه‌های درختان مثمر و بدون مشکل با همکاری مجموعه فضای سبز ومردم کاشته، پلاک گذاری و به نام اعضا خانواده نامگذاری شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: پروژه تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی یکی از پروژه های مهم است که انتظار داریم با یک برنامه ریزی مشخص، عملیات اجرایی این پروژه در سه شیفت کاری انجام پذیرد تا عقب ماندگی‌های زمان‌بندی پروژه جبران و براساس برنامه‌ریزی پروژه به بهره‌برداری برسد.

*س_برچسب‌ها_س*