جمعه 13 مهر 1403

دستورالعملی برای تعطیلی تالارها در زنجان ابلاغ نشده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دستورالعملی برای تعطیلی تالارها در زنجان ابلاغ نشده است

بازرگان رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان با تاکید براینکه دستورالعملی برای تعطیلی تالارها ابلاغ نشده است گفت: تعطیلی تالارها باعث می‌شود مراسمات عروسی در منازل و باغات برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به فعالیت تالارهای پذیرایی در استان زنجان اظهار کرد: حرف‌هایی مبنی بر تعطیلی تالارها در زنجان وجود دارد اما نباید این اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز تالارها فعالیت دارند تصریح کرد: محدودیتی از سوی ستاد کرونا استان اعلام نشده است.

رئیس اتحادیه تالار و رستوران داران زنجان با بیان اینکه با در پیش بودن ماه محرم و سفر مردم تلاش می‌کنند تا مراسمات عروسی خود را به اتمام برسانند افزود: اگر تالارها تعطیل شود عروسی‌ها در منازل بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی با تاکید براینکه پروتکل‌های بهداشتی در تالارها به صورت جدی رعایت می‌شود افزود: برخی از عروسی‌ها در باغات بدون مجوز برگزار می‌شود و ارگانی هم به این موضوع نظارتی نمی‌کند.

بازرگان خاطر نشان کرد: مراسمات عروسی در نمایشگاه‌های خودرو در برخی از مناطق زنجان بدون توجه به پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: تالارداران امروز نسبت به تعطیلی تالارها اعتراض کردند چرا که تعطیلی تالارها در شرایط فعلی موجب متضرر شدن تالارداران می‌شود.

انتهای پیام /