شنبه 29 اردیبهشت 1403

دستگیری 8 نفر از عوامل تخریب اموال عمومی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دستگیری 8 نفر از عوامل تخریب اموال عمومی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در مرکز عملیات پلیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جهت تامین امنیت مردم تمامی ماموران در شهر به صورت آماده باش حضور داشتند و خوشبختانه شاهد شب کم حادثه‌ای بودیم. وی تصریح کرد: کاهش تلفات نشان دهنده این موضوع بود که مردم اگر بخواهند می‌توانند با همراهی جوانان و استفاده از مواد محترقه...

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور در مرکز عملیات پلیس تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جهت تامین امنیت مردم تمامی ماموران در شهر به صورت آماده باش حضور داشتند و خوشبختانه شاهد شب کم حادثه‌ای بودیم.

وی تصریح کرد: کاهش تلفات نشان دهنده این موضوع بود که مردم اگر بخواهند می‌توانند با همراهی جوانان و استفاده از مواد محترقه کم خطر چهارشنبه سوری کم حادثه‌ای را تجربه کنند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از مصدومیت یکی از ماموران پلیس حین عملیات چهارشنبه سوری خبر داد و گفت: تا به این لحظه 8 نفر از افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بودند دستگیر شدند.

محمدیان خاطرنشان کرد: رویکرد پلیس در مراسم چهارشنبه سوری اجتماعی است و تمام تلاش پلیس بر این بوده است تا معابر عمومی و میادین آزاد باشند.