شنبه 29 اردیبهشت 1403

دعوت از بانوان قزوینی برای پیوستن به پویش نه به کرونا و تحریم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دعوت از بانوان قزوینی برای پیوستن به پویش نه به کرونا و تحریم

قزوین - ایرنا - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با صدور بیانیه‌ای خواستار پیوستن زنان فرهیخته استان به پویش (کمپین) نه به کرونا و نه به تحریم شد.

صدیقه ربیعی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در توضیح این پویش‌ها گفت: کشور ما مانند سایر کشورهای جهان با یک بحران و چالش جدی فراملی به نام بیماری کووید 19 (کرونا ویروس) مواجه است.

وی اضافه کرد: در شرایطی که کنترل و مهار این بیماری نیازمند انسجام و همدلی ملی و بین المللی در به اشتراک گذاشتن تجربیات و دستاوردهای پزشکی و علمی است، متاسفانه دولت آمریکا تحریم های دارویی و تجهیزات پزشکی را علیه کشور ایران تشدید کرده است.

ربیعی تاکید کرد: از بانوان عزیز در جای جای استان قزوین درخواست دارم تا برای اعتراض به چنین اقدامات غیر انسانی و ظالمانه تحریم درمانی و دارویی مبارزه با کرونا وارد نشانی اینترنتیhttp://corona2plus.com/Corona2/En/Petition شده و مراتب اعتراض خود را به این سیاست ددمنشانه به ثبت برسانند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خاطرنشان کرد: امید است با ثبت اعتراض به در پویش‌ها در آینده شاهد همبستگی جهانی در کنترل و مهار این گونه سیاستهای ظالمانه و انسان ستیزانه و نیز مدیریت کارآمدتر بحران کرونا باشیم.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*