دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: چه رئیس جمهور باشم و چه نباشم نیاز امروز کشور صداقت است، جسارت است و ایستادن برای منافع ملت است. نباید ملتمان را رها کنیم و اجازه ندهیم افرادی با هر دلیلی توهین بکنند، باید کار کرد و گزارش درست داد با شعار کارها درست نمی‌شود. ملت ما هوشیار و آگاه است.

خبرگزاری تسنیم

زندگی‌نامه شهید غلام‌عباس کمیلی، از شهدای دفاع مقدس، به قلم فاطمه حسینی‌فر از سوی انتشارات سوره مهر در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

آیت‌الله جوادی آملی در پیامی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

خبرگزاری تسنیم

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به قرارداد کرسنت گفت: ابعاد این موضوع نیز بسیار پیچیده است و بخشی از آن را در صدا و سیما اعلام کردم و قراردادهای نفتی در دوران خاتمی فاجعه‌بار بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

جلیلی در جمع مردم شیراز گفت: نتیجه نگاه خودتحریم و باور نداشتن به مردم و اتکا به خارج باعث شد که همه چیز از دست رفت و به جای اینکه عذرخواهی کنند دوباره طلبکار و مدعی شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعید جلیلی در آخرین روز از ایام تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری صبح چهارشنبه در جمع مردم شیراز بیان کرد: آخرین انتخاب شما همین سه سال پیش و انتخاب شهید رئیسی بود. شهیدی که در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کرد. وی با اشاره لزوم مشارکت مردم در انتخابات گفت: امروز در امتداد راه شهید رئیسی در آستانه انتخابی بزرگ هستیم آیت الله رئیسی کار را زمانی تحویل...

وب‌گاه الف

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم باید سالار بودن خود را با بازخواست و نظارت مسئولان تحقق بخشند و کار مردم با حضور پای صندوق رأی به پایان نمی‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌عنوان یکی از شعب اخذ رای انتخابات 8 تیر در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه الف

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید رئیسی کار را در شرایطی تحویل گرفت که 8 سال متوسط رشد اقتصادی کشور صفر و منفی شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله جوادی آملی و آیت الله نوری همدانی از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرجع تقلید شیعیان گفت: حضور در پای صندوق های رای، یک قدرت ملی، دینی و اسلامی است که دشمن زدایی می کند و تا وقتی مردم در صحنه حضور دارند، برای کشور هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع عظام تقلید از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به نزدیک شدن به چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، آیت الله جوادی آملی همگان را به حضور در انتخابات و پای صندوق های رأی دعوت کرد.

وب‌گاه الف

بر اساس نتایج یک نظرسنجی سراسری در کشور، از نگاه مردم، شهید رئیسی در دوره ریاست جمهوری خود عملکرد بهتری نسبت به روسای جمهور گذشته داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واگذاری تراکتور به ایثارگران واجد شرایط زیر پوشش بنیاد شهید انقلاب اسلامی آغاز شد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس نتایج یک نظرسنجی سراسری در کشور، از نگاه مردم، شهید رئیسی در دوره ریاست جمهوری خود عملکرد بهتری نسبت به روسای جمهور گذشته داشته است.