دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

شرفشاهی گفت: شعر فارسی با وجود آنکه سفیر مناسب فرهنگی برای کشور است، کمتر مجال یافته است در بازارهای جهانی عرضه شود و این خسارت بزرگی برای زبان فارسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت جناب روحانی گفتند به ما دو هفته فرصت دهید شد؛ سه هفته چهار هفته کشور رفت در یک حالت بلاتکلیفی امروز می‌شنویم که می‌گویند نگذاشند نفت بفروشیم نگذاشتند و واکسن وارد کنیم اگر نگذاشتند چرا برجام را رها نکردید؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاندیدای انتخابات گفت: دولت جناب روحانی گفتند به ما دو هفته فرصت دهید شد؛ سه هفته چهار هفته کشور رفت در یک حالت بلاتکلیفی امروز می‌شنویم که می‌گویند نگذاشند نفت بفروشیم نگذاشتند و واکسن وارد کنیم اگر نگذاشتند چرا برجام را رها نکردید؟.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ارزیابی از پنجمین مناظره انتخاباتی پرداخت.

وب‌گاه الف

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: رئیس جمهوری شنونده و پاسخگو خواهم بود نه سخنگو و ناشنوا.

وب‌گاه الف

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: یاد ندارم به مردم خیانت کرده باشم اما اگر کسی هم خیانت کرده است یقه او را گرفته‌ام، وقتی روز گذشته در مورد کرسنت صحبت شد من درخواست کردم آقایان خاتمی، زنگنه و روحانی بنده حاضرم با شما مناظره کنم اما کسی حاضر نشد مناظره کند تا بگویم که چگونه حق مردم را به یغما برده‌اند.

وب‌گاه الف

محمدباقر قالیباف گفت: اگر رئیس جمهور به موقع تصمیم نگیرد مجبور می‌شوید یا ایران را به ترامپ بفروشید یا تنشی خطرناک را به کشور تحمیل کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدباقرقالیباف در جریان آخرین مناظره مطالب خود را به شرح زیر به پایان برد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌قالیباف پس از آنکه در انتخابات سال 1396 به نفع رئیسی کناره گرفت، به سمت اصولگرایان تندرو رفت؛ این چرخش تند و تیز، در آستانه انتخابات مجلس سال 1398 بود؛ آنجایی که مجبور بود برای راهیابی به مجلس، با جبهه پایداری ائتلاف کند. به عبارت بهتر باید گفت که قالیباف تا زمانی که برجام در حال کار بود و کسی آن را به هم نزده بود، از آن حمایت می‌کرد. قالیباف تا زمانی که برجام در حال کار بود و کسی...

وب‌گاه الف

بیرجند - ایرنا - عضو ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: تاکنون برای ائتلاف نیروهای انقلاب حاضر در انتخابات ریاست جمهوری چندین جلسه برگزار شده است و این جلسات همچنان ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

قالیباف تا زمانی که برجام در حال کار بود و کسی آن را به هم نزده بود، از آن حمایت می‌کرد؛ اما با خروج آمریکا از برجام و قطع شدن منفعت اقتصادی ایران، قالیباف هم مانند برخی دیگر، تبدیل به منتقد برجام شد.

وب‌گاه الف

انجمن اسلامی پزشکان با صدور بیانیه ای از نامزدی محمد باقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حماسه پد خندق، اوج ایثار و از خودگذشتگی دلیر مردان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نشست نقد و بررسی کتاب «صبح شام» در کتابخانه مرکزی پارک شهر، گفت: وجه مشترک این افراد خلوص بود؛ تمام کسانی که در این پرواز بودند مخلص بودند، شخصیت های مردمی و توجه ویژه به همه مردم داشتند.

وب‌گاه الف

رئیس قوه قضاییه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضایی گفت: ما کارگزاران و مسئولان درخصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تکالیف و وظایف خطیری برعهده داریم؛ پیش از آنکه این عزیزان به ما مراجعه کنند و مشکل خود را طرح کنند.