شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داور چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با اشاره به کمبودهای بی‌شمار دانشگاه‌ها در ارایه سرفصل‌های مربوط به آهنگسازی ایرانی، این ضعف را از مهم‌ترین عوامل ایده پردازی در بین آهنگسازان جوان عنوان کرد و گفت: هیچ درسی با عنوان آهنگسازی آکادمیک وجود ندارد و دانشجویان باید خود به طور آزاد این خلأ جدی را پر کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم (نوای خرم) از برگزاری هفتمین دوره این رویداد موسیقایی در سال 1400 به دلیل اقدامات پیشگیرانه برای شیوع بیماری کووید 19 خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم (نوای خرم) با ارائه توضیحاتی از برگزاری هفتمین دوره این رویداد موسیقایی در سال 1400 به دلیل اقدامات پیشگیرانه برای شیوع بیماری کووید 19 خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر جشنواره و جایزه موسیقی همایون خرم (نوای خرم) از برگزاری هفتمین دوره این رویداد موسیقایی در سال 1400 در راستای اقدامات پیشگیرانه در مقابل شیوع بیماری کووید 19 خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت پهلوان رسولبخش زنگشاهی را تسلیت گفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سند ملی موسیقی را تلاشی برای رسیدن به اسناد بالادستی موسیقی و گامی ارزشمند برای آغاز گفتمان بینارشته‌ای حوزه موسیقی برشمرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانا

همزمان با دور تازه برگزاری کنسرت های آنلاین، این بار سالار عقیلی به همراه همسرش حریر شریعت زاده اجرای زنده ای را به صورت مجازی پیش روی مخاطبان قرار دادند.

خبرگزاری میزان

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت پهلوان رسول بخش زنگشاهی را تسلیت گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میزان صدور مجوز انتشار تک آهنگ در بهار امسال، نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وب‌گاه الف

یکی از اپراتورهای تلفن همراه در حالی می‌خواهد با کنسرت سالار عقیلی توانمندی خود را در برگزاری کنسرت‌های آنلاین غیررایگان به بوته آزمایش بگذارد که پیش از این در پوشش زنده کنسرت همایون شجریان، چندان موفق نبود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکی از اپراتورهای تلفن همراه در حالی می‌خواهد با کنسرت سالار عقیلی توانمندی خود را در برگزاری کنسرت‌های آنلاین غیررایگان به بوته آزمایش بگذارد که پیش از این در پوشش زنده کنسرت همایون شجریان، چندان موفق نبود.

خبرگزاری ایسنا

شش سال از نخستین روزی که بسته پیشنهادی سند موسیقی کشور روی میز مدیران وقت و بزرگان موسیقی کشور گذاشته شد می گذرد و حالا در شرایطی که اذهان اهالی فرهنگ و هنر به شدت درگیر دست و پنجه نرم کردن با شرایط سخت و جدیدشان به واسطه شیوع ویروس کروناست، با ابلاغ معاون اول رییس جمهور این پرونده بار دیگر باز می شود تا شاید فضایی جدید و البته امیدبخش پیش روی اهالی موسیقی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهاب صادقی، هنرمند عرصه موسیقی راک، معتقد است: تبلیغات هدفمند تهیه‌کنندگان جهانی برای فروش بیشتر، باعث بسیاری برداشت‌ها و تعابیر اشتباه از این نوع موسیقی شده است.