شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایسنا

قانون اخذ 10 درصد از درآمد حاصل از کنسرت‌ها که سال گذشته نگرانی هنرمندان و فعالان حوزه موسیقی را موجب شده بود، با پیگیری‌های صنفی لغو شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با دهه کرامت مجموعه آثار هنری رضوی شامل آلبوم موسیقی محلی «آواهای رضوی ایران‌زمین»، هشت نمایشنامه رضوی با موضوع «شخصیت حضرت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی» و کتاب «منتخب جشنواره عکس رضوی» رونمایی شد.

خبرگزاری ایسنا

با آغاز شیوع کرونا در ایران برای مدتی طولانی کلیه فعالیت‌های فرهنگی هنری تعطیل شده بود تا اینکه با رفع محدودیت‌ها رایزنی‌ها با ستاد ملی کرونا برای بازگشایی اجرای کنسرت‌ها شروع شد. با موافقت این ستاد قرار شد برگزاری کنسرت‌ها از یکم تیر آغاز شود.

خبرگزاری میزان

مدیرکل دفتر موسیقی ارشاد گفت: قیمت بلیت کنسرت‌ها تا پایان مرداد ماه که زمان برگزاری کنسرت‌ها قبل از ماه محرم است هیچ تغییری نخواهد کرد و ما شاهد هیچگونه گران شدن قیمت بلیت‌ها نخواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بلیت فروشی کنسرت امید حاجیلی و فرزاد فرزین خوانندگان پاپ که به تازگی اجرای صحنه ای را تدارک دیده بودند، متوقف شد.

وب‌گاه فرارو

بلیت فروشی کنسرت چهار خواننده موسیقی پاپ که از روزهای گذشته با افزایش غیرمنتطره قیمت در سامانه‌های اینترنتی آغاز شده بود، در پی اعتراضات متوقف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بلیت فروشی نخستین کنسرت سال بصورت موقت به تعویق افتاد تا طرفداران امید حاجیلی برای هنرنمایی او صبر پیشه کنند.

خبرگزاری ایسنا

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان درباره نحوه داوری و انتخاب هیات‌های داوران در این دوره از جشنواره و نیز استقبال شرکت‌کنندگان در ایام کرونا توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان ضمن تشریح شیوه انتخاب آثار این رویداد، از تنوع هیئت‌های داوری در مکاتب و سبک‌های مختلف موسیقی خبر داد و روند داوری‌ها را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان جزئیات نحوه انتخاب هیأت داوران و ارزیابی آثار شرکت‌کننده در این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

دبیر چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان جزئیات نحوه انتخاب هیأت داوران و ارزیابی آثار شرکت کننده در این دوره از جشنواره را اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، هومان اسعدی، دبیر چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان درباره نحوه داوری آثار شرکت‌کنندگان این دوره گفت: مکانیزم داوری جشنواره امسال در مرحله اول تقریبا شبیه روال سال‌های گذشته است. اگرچه آثار به‌صورت ویدئویی به جشنواره ارسال شده، اما ستاد جشنواره پس از احراز هویت ارسال‌کنندگان، فقط فایل‌های صوتی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: علیرغم آنکه مجوز برگزاری کنسرت‌ها در کشور از ابتدای تابستان صادر شده است، همچنان هیچ کنسرتی در کشور بلیت‌فروشی نمی‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفته گذشته خواننده موسیقی سنتی کشورمان از شفاف نبودن آمار و چگونگی برگزاری کنسرت‌های آنلاین گلایه کرد.

خبرگزاری دانا

محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعلام آمادگی چند گروه موسیقایی برای برگزاری کنسرت در شهرهای دارای وضعیت سفید خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

مرحله نخست داوری آثار شرکت‌کنندگان در چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان با بررسی حدود 2400 اثر آغاز شد.