شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایسنا

جلسه دوم شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور دکتر عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگ به صورت مجازی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی و با موضوع بررسی پیش نویس سند توسعه هنر، ماده واحده تأسیس مؤسسه هنرمندان پیشکسوت و همچنین اصول و سیاست‌های موسیقی کشور برگزار شد که مقرر شد در زمینه تشکیل شورای هماهنگی موسیقی کشور و ساختار...

خبرگزاری مهر

بررسی سند توسعه هنر، سیاست ها و پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی موسیقی و تصویب یک ماده واحد درباره موسسه هنرمندان پیشکسوت از مهم ترین مباحث مطرح شده در دومین جلسه شورای هنر بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تدوین و تصویب سیاست‌های اجرایی، ضوابط و آیین نامه‌های مربوط به حوزه موسیقی و انجام هماهنگی‌های لازم بین نهادهای مسئول در امر موسیقی، شورای هماهنگی موسیقی کشور تشکیل شود.

خبرگزاری مهر

مدیران دانشگاه سوره روز سه شنبه هفدهم تیرماه با مدیران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار و درباره برخی همکاری های هنری با هم گفتگو کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سید مجتبی حسینی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر توجه بر کیفیت آموزش هنر به جای کمیت تاکید کرد و گفت: بسیاری از جشنواره‌ها در مسیر آموزش به آفت و آسیب تبدیل شده‌اند.

خبرگزاری دانا

در حالی که تعدادی از سالن‌های تئاتر و سینما از ابتدای تیرماه در سراسر کشور روزانه میزبان مخاطبان خود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هستند، اما هنوز هیچ کنسرتی پذیرای علاقمندان نشده است!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بدنبال رایزنی برای نوسازی تالار وحدت توسط مدیرعامل بنیاد رودکی با مقامات اپرای وین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سیستم مکانیکی صحنه گردان و سایر امکانات صحنه تالار وحدت بازدید و نسبت به نوسازی تالار وحدت قول مساعد داد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سید عباس صالحی به همراه تعدادی از معاونان و مدیران بنیاد فرهنگی هنری رودکی از بخش ماشینری و امکانان صحنه‌ای تالار وحدت بازدید کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر توضیح داد که حق بیمه اعضای صندوق برای سه ماه نخست امسال، به عنوان یکی از موارد مندرج در بسته جامع حمایت از هنرمندان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای جبران خسارت‌های کرونا به هنرمندان، پیشنهاد شد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ماشینری و امکانات صحنه تالار وحدت بازدید کرد.

خبرگزاری میزان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ماشینری و امکانات صحنه تالار وحدت بازدید کرد.

خبرگزاری ایسنا

ظاهرا مشکلات هنرمندان با بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی ادامه دارد و لطفی که قرار بود شامل حال آنان شود، چندان کم‌دردسر نبوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل مجمع صنفی تولیدکنندگان آثار شنیداری گفت: قیمت بلیت کنسرت‌ها تابعی است از یک سری مولفه و امکان اعمال نظر سلیقه ای وجود ندارد و نمی‌توان بدون محاسبات دقیق و برخی هزینه‌های تحمیلی، نرخ بلیت را کاهش داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو شوراهای تخصصی، هیئت انتخاب و داوران با اشاره به نحوه بازبینی آثار مرحله اول چهاردهمین جشنواره ملی موسیقی جوان و فعالیت‌های اخیرش، از جشنواره جوان به عنوان اتفاق‌های مثبت موسیقی کشور یاد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از سردیس شهید حاج قاسم سلیمانی صبح امروز یکشنبه 15 تیر با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، سید مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت ارشاد، خانواده شهید سردار سلیمانی و جمعی از اصحاب رسانه در تالار رودکی برگزار شد. در این مراسم همچنین در قالب ویدیو کنفرانس با استان‌های خوزستان و کرمان از پوستر...