شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، زکریا یوسفی نوازنده ساز‌های کوبه‌ای که طی سال‌های اخیر علاوه بر نوازندگی در حوزه‌های مختلف پژوهشی نیز به فعالیت مشغول است، با اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود از ورود به دنیای خوانندگی بر اساس ملودی‌های ایرانی توضیح داد: طی این ماه‌ها به شدت مشغول تلاش و مطالعه روی مباحث مربوط به خوانندگی هستم تا بتوانم بر اساس تجربیات و آموزه‌های موسیقایی در مسیر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفته گذشته خواننده موسیقی سنتی کشورمان از شفاف نبودن آمار و چگونگی برگزاری کنسرت‌های آنلاین گلایه کرد.

خبرگزاری دانا

اگر چه ماجرای برگزاری مجدد کنسرت‌ها فصل تازه‌ای از فعالیت هنرمندان را فراهم کرده اما فضای مجازی همچنان یکی از کانون‌های اصلی انعکاس فعالیت هنرمندان در روزهای کرونایی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگرچه ماجرای برگزاری مجدد کنسرت‌ها فصل تازه‌ای از فعالیت هنرمندان را فراهم کرده اما فضای مجازی همچنان یکی از کانون‌های اصلی انعکاس فعالیت هنرمندان در روزهای کرونایی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پس از گذشت 12 روز از بازگشایی سالن‌های سینما و تئاتر، هنرمندان موسیقی هنوز به صحنه اجرا بازنگشته‌اند. کاهش درآمد خوانندگان و کنسرت‌گذارها به‌دلیل استفاده از تنها نیمی از ظرفیت سالن‌ها و تردیدشان نسبت به استقبال مردم، مهم‌ترین دلیلی است که باعث شده آن‌ها، چندان مشتاق به از سرگیری کنسرت‌ها نباشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماهنگ «تار و پود» به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) با بازی ثریا قاسمی منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

نماهنگ «تار و پود» به مناسبت سالروز ولادت امام رضا (ع) منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

نماهنگ «تار و پود» پیشکشی به ساحت مقدس امام رئوف است که به مناسبت سالروز میلاد امام رضا (ع) منتشر شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت ارشاد، از گران نشدن بلیت کنسرت‌های موسیقی تا پایان مرداد خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قانون اخذ 10 درصد از درآمد حاصل از کنسرت‌ها که سال گذشته موجب نگرانی هنرمندان و فعالان حوزه موسیقی شده بود با پیگیری‌های صنفی لغو شد.

خبرگزاری میزان

دهمین روز از تیر ماه 99 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به آخرین خبرها از نحوه برگزاری و قیمت بلیط کنسرت‌ها اشاره کرد.

خبرگزاری ایسنا

روز گذشته در حالی که قرار بود برای بلیط‌های کنسرت تخفیف 50 درصدی لحاظ شود شاهد فروش بلیط‌های گران قیمت چهار کنسرت پس از تعطیلی چند ماهه اجراهای صحنه‌ای بودیم که البته پس از ساعاتی سه کنسرت از سایت ایران کنسرت حذف و یکی دیگر به لیست رویدادهای «به‌زودی» پیوست. ساعاتی بعد مدیر سایت ایران کنسرت در مصاحبه با ایسنا این اتفاق را سوءتفاهمی از سمت تهیه‌کنندگان موسیقی خواند؛ چراکه وزارت ارشاد...