شنبه 5 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اخبار موسیقی این هفته معطوف به همکاری علیرضا قربانی با یک خواننده کشمیری و همچنین ابتلای احسان خواجه امیری بود.

خبرگزاری تسنیم

شیوع ویروس کرونا با اینکه درآمد اهالی موسیقی را به صفر رساند، اما فرصت‌هایی هم برای ارائه آثار هنرمندان این عرصه ایجاد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال انتشار اطلاعیه استانداری تهران از ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: تا این لحظه مصوبه‌ای مبنی بر محدودیت فعالیت مراکز فرهنگی و هنری ابلاغ نشده است.

خبرگزاری تسنیم

70 فیلم مستند در 50 برنامه به نمایش درخواهند آمد و از روز 11 مردادماه اکران فیلم‌ها در تلویزیون آغاز خواهد شد. مشروح دیدار تصویری رهبر انقلاب با نمایندگان مجلس روی آنتن می‌رود و "برجام" پنج سال پس از امضاء سوژه شبکه پرس‌تی‌وی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مهیار مهر آذر به عنوان مدیر هماهنگی موسیقی و سرود صدای رسانه ملی در جلسه شورای مدیران معاونت صدای سازمان صدا و سیما معرفی شد.

وب‌گاه فرارو

حسین زمان خواننده پاپ گفت: در شرایط موجود به ندرت ترانه‌ای را می‌توان یافت که به‌طور صدرصد خواسته‌های مرا برآورده کند؛ زیرا به هر حال مشکلات زیادی در این زمینه وجود دارد. مثلا اینکه به‌طور کلی قیچی سانسور (بخصوص به لحاظ کلامی) متوجه آثار خاص و مدنظر ماست و این مسائل شرایط کار را برایمان دشوار می‌کند. البته نمی‌خواهم بگویم در حال حاضر سانسور خیلی جدی وجود دارد، اتفاقا می‌خواهم بگویم...

خبرگزاری ایسنا

تعداد 839 تک‌آهنگ در سه‌ماهه نخست سال 99 با مجوز دفتر موسیقی منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

839 تک آهنگ در سه ماهه نخست سال 99 با مجوز دفتر موسیقی وزارت ارشاد منتشر شد.

خبرگزاری ایسنا

در جلسه شورای مدیران معاونت صدای سازمان صدا و سیما که با حضور حمید شاه‌آبادی _ معاون صدا _ برگزار شد، مهیار مهرآذر به عنوان مدیر هماهنگی موسیقی و سرود صدای رسانه ملی معرفی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - 839 تک آهنگ در سه ماهه نخست سال 99 با مجوز دفتر موسیقی منتشر شده که نسبت به سه ماهه اول سال گذشته دو برابر رشد داشته است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دولت نهم و دهم به‌تازگی جلوی دوربین نشست تا از هنر موسیقی سخن بگوید. هنری که در ریاست‌جمهوری هشت ساله او دوران خوبی را ندید؛ از محدودیت موسیقی بانوان گرفته تا لغو کنسرت‌ها و محرومیت هنرمندان.

خبرگزاری ایرنا

شهرری ایرنا مسئول انجمن موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری گفت: تمرکز کلاس‌های موسیقی در مرکز این شهرستان با وجود بستر و استعدادها در شهر و روستاهای اطراف موجب مغفول ماندن این هنر در سایر نقاط آن شده‌است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور بیش از یکصد مجوز برای آثار شنیداری و اجرای آنلاین از ابتدای سال جاری تلاش کرده تا سکوت حاکم بر فضای موسیقی کشور را به دلیل شیوع بیماری کرونا بشکند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هفته گذشته اخباری مبنی بر احتمال ابتلای یکی از خوانندگان پیشکسوت کشورمان به کرونا منتشر شد.

خبرگزاری میزان

پیش نویس سند توسعه هنر و اصول و سیاست‌های موسیقی کشور در جلسه دوم شورای هنر شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بررسی قرار گرفت.