جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

آیین اختتامیه سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر جمعه 29 بهمن‌ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان موسیقی در تالار وحدت برگزار شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهتمام ویژه این وزارتخانه به موضوع سرود و آهنگ‌های انقلابی، از راه اندازی دفتر موسیقی مرکز سرود و آهنگ‌های انقلابی و افزوده شدن یک بخش با عنوان سرود و آهنگ های انقلابی در جشنواره موسیقی فجر سال آینده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌گوید اگر یک نفر خطایی انجام می‌دهد نباید آن را به کل جامعه هنری تسری داد. این جامعه شریف است؛ چه در سینما، چه در تئاتر، چه در موسیقی و چه در هنرهای تجسمی، این‌ها سرمایه‌های ما هستند و کسی حق ندارد به این سرمایه‌ها جسارت کند و با ادبیات غیرفرهنگی با آن‌ها حرف بزند.

خبرگزاری میزان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در جمع خبرنگاران درباره حواشی اختتامیه جشنواره فیلم فجر توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه عصر ایران

اگر اتفاقی در بخشی رخ دهد و یک اظهار نظر نادرستی اتفاق بیفتد آن اظهار نظر قطعا مورد تأیید کسی نیست و همه از آن ابراز انزجار دارند و هر کس در هر جایگاه باید به فرهنگ ایرانی و آیین‌های دینی ما احترام بگذارد.

خبرگزاری ایسنا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پس از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره موسیقی فجر در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره تکلیف برگزاری کنسرت‌ها، انتخاب رئیس دفتر موسیقی، بودجه اختصاص یافته به جشنواره موسیقی فجر، تعاملات فرهنگی و موسیقایی با کشورهای دیگر و حواشی اختتامیه جشنواره فیلم فجر توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر ارشاد همچنین در حاشیه این آیین، در جمع خبرنگاران از تلاش برای تعطیل نشدن فعالیت های فرهنگی هنری به دلیل کرونا و همچنین تعیین تکلیف مدیر دفتر موسیقی ارشاد تا هفته آتی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهتمام ویژه این وزارتخانه به موضوع سرود و آهنگ‌های انقلابی، از راه اندازی دفتر موسیقی مرکز سرود و آهنگ‌های انقلابی و افزوده شدن یک بخش با عنوان سرود و آهنگ های انقلابی در جشنواره موسیقی فجر سال آینده خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: تلاش می‌کنیم هیچ یک از فعالیت‌های فرهنگی و هنری به دلیل شیوع دوباره کرونا تعطیل نشود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره حواشی ایجاد شده در چهلمین جشنواره فیلم فجر، گفت: اگر اتفاقی در بخشی رخ دهد و یک اظهار نظر نادرستی مطرح شود، مورد تایید کسی نیست و همه از آن ابراز انزجار دارند.

خبرگزاری ایسنا

اختتامیه سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر عصر جمعه 29 بهمن ماه با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آیین پایانی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با حضور وزیر ارشاد و تعدادی از هنرمندان در تالار وحدت تهران برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

اختتامیه سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر عصر جمعه 29 بهمن ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.