جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری تسنیم

گروه سازینه در شبی که بزرگداشتِ حکیم نظامی گنجوی بود، با هنرمندانی از نقاط مختلف ایران، مخاطبانش را به سفری موسیقایی برد.

خبرگزاری تسنیم

گروه نوای مهر به سرپرستی مهدی عیوقی در سفری دو ماهه به امریکای لاتین، تلاش دارد تا موسیقی ایرانی را در این منطقه معرفی کند.

وب‌گاه الف

داستان برگزاری کنسرت‌های موسیقی در دوران کرونا، در دولت قبل هم چندباری مطرح شد، اما کسی حاضر نشد ریسکش را بپذیرد و ماجرایش به بایگانی سپرده می‌شد. البته همه دلایل از سر گرفته نشدن کنسرت‌ها، مدیران فرهنگی نبودند. تهیه‌کنندگان و برگزارکنندگان معتقد بودند که برگزاری کنسرت با ظرفیت 30 تا 50 درصد ظرفیت سالن و یک سانس در روز و بدون افزایش دلخواه قیمت بلیت‌ها، توجیه اقتصادی مناسبی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

علی قمصری در تازه‌ترین گام از پروژه‌ی «تار ایرانی» به استان البرز رفته و با همراهی همایون نصیری و حسین رضایی‌نیا به اجرای برنامه پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

پیام عزیزی در کلیپ آهنگ «پیامبر بخشش» که حاوی اشعار زیبایی در وصف خلق عظیم پیامبر اسلام است، از تصاویر گذشت از قصاص یک قاتل و بخشش خانواده مقتول استفاده کرده است.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان دهمین جشنواره بین‌المللی "دف نوای رحمت" با شعار «هنر، همگرایی و مهربانی» اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

سرود در کشورمان برای مدت‌های زیادی فراموش شده بود، اکنون اما توجه زیادی به سرود می‌شود، اما بیشتر این توجهات در راستای کمی است و کمتر شاهدِ تولیدِ سرودهایی ماندگار هستیم.

خبرگزاری تسنیم

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتظار تصمیم وزیر ارشاد و معاون هنری‌اش هستند تا شاید مشخص شود که آیا این وزارتخانه حاضر است ترکیب تیم برنده را حفظ کند یا خیر؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد، دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه‌های دی و بهمن با ارائه گزارشی از صدور مجوز 963 تک آهنگ و 69 آلبوم خبر داد. در میان تک‌آهنگ‌های مجوز گرفته، 699 اثر در ژانر موسیقی پاپ، 130 اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، 48 اثر در ژانر موسیقی سنتی، 39 اثر در ژانر موسیقی کلاسیک، 46 اثر در ژانر موسیقی نواحی و...

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه‌های دی و بهمن، مجوز 963 تک آهنگ و 69 آلبوم را صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه‌های دی و بهمن سال 1400 مجوز 963 تک آهنگ و 69 آلبوم را صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه‌های دی و بهمن برای انتشار 963 تک‌آهنگ و 69 آلبوم مجوز صادر کرد. در میان تک‌آهنگ‌ها، نام قطعه «گاه فراموشی» به آهنگسازی فردین خلعتبری و خوانندگی همایون شجریان دیده می‌شود.

خبرگزاری میزان

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه‌های دی و بهمن، مجوز 963 تک آهنگ و 69 آلبوم را صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ماه‌های دی و بهمن، مجوز 963 تک آهنگ و 69 آلبوم را صادر کرد که در این میان می توان به مجوز صادر شده برای قطعه موسیقی همایون شجریان اشاره کرد.