جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایسنا

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه موسیقی با انقلاب اسلامی پیوند خورده و این حوزه خدمات فراوانی به این انقلاب کرده است، ترویج، گسترش و تقویت حوزه موسیقی را باعث افتخار این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت: «بنای ما امسال برگزاری جشنواره‌ها به صورت عادی و حضوری بود، اما سویه جدید شیوع کرونا در کشور برنامه‌ریزی ما را تحت تاثیر قرار داد و با توجه به شرایط موجود و توصیه‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر با اشاره به اینکه موسیقی با انقلاب اسلامی پیوند خورده و این حوزه خدمات فراوانی به این انقلاب کرده است، تقویت حوزه موسیقی فاخر را از اولویت های این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

خبرگزاری میزان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه موسیقی با انقلاب اسلامی پیوند خورده و این حوزه خدمات فراوانی به این انقلاب کرده است، ترویج، گسترش و تقویت حوزه موسیقی را باعث افتخار این دوره وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داوران سومین دوره جایزه موسیقی و رسانه در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند.

وب‌گاه الف

جدیدترین نرخ بلیت برای کنسرت‌های پایتخت، از 100 هزار تا 395 هزار تومان متغیر است که بسته به جایگاه مخاطب و دوری و نزدیکی صندلی به استیج، تغییر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهلت ارسال آثار به سومین جایزه موسیقی و رسانه در سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر تا دوازدهم بهمن ماه تمدید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جدیدترین نرخ بلیت برای کنسرت‌های پایتخت، از 100 هزار تا 395 هزار تومان متغیر است که بسته به جایگاه مخاطب و دوری و نزدیکی صندلی به استیج، تغییر می‌کند. در همین چند هفته‌ای که از برگزاری کنسرت در ایران

وب‌گاه خبر آنلاین

فرهیختگان نوشت: سندروم «پلی‌بک‌خوانی» چند روزی می‌شود که به بحث داغ دوستداران موسیقی در فضای مجازی تبدیل شده است.

خبرگزاری ایسنا

در حالی که کمتر از دو هفته به آغاز سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر باقی است، مروری خواهیم داشت بر اطلاعاتی که تاکنون درباره این رویداد موسیقایی منتشر شده است.

خبرگزاری دانا

مراسم رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر ظهر روز چهارشنبه ششم بهمن با حضور محمود سالاری معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، مراسم رونمایی از پوستر این جشنواره ظهر روز چهارشنبه ششم بهمن ماه با حضور محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله یاری سرپرست دفتر موسیقی و رئیس جشنواره، حسن ریاحی دبیر جشنواره، اعضای شورای سیاستگذاری، هیئت انتخاب آثار و گروه‌ها، مدیران و دبیران بخش‌های مختلف این جشنواره برگزار شد. در ابتدای این مراسم، محمد...

خبرگزاری ایسنا

مراسم رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر ظهر چهارشنبه (ششم بهمن) با حضور «محمود سالاری» معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن ریاحی، دبیر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر، در مراسم رونمایی از پوستر این رویداد هنری، تاکید کرد وقت آن رسیده تا گرد و غبارِ سازها که دو سال است به‌خاطر کرونا کنار گذاشته شده‌اند، گرفته شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مراسم رونمایی از پوسترسی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر ظهر روز چهارشنبه ششم بهمن با حضور «محمود سالاری» معاون امورهنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پوستر سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر با طراحی امید عسگری با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.