جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: حضور هنرمندان صاحب‌نام در گستره ایران اسلامی با رویکردی هدفمند و شایسته در این جشنواره نویدبخش تداوم حیات غرور آفرین هنر موسیقی فاخر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، در آستانه برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با هماهنگی‌های صورت گرفته تیم‌های بهداشتی درمانی از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ظهر روز سه شنبه 19 بهمن برای انجام تست کرونا و واکسیناسیون عوامل ستاد اجرایی جشنواره در دفتر موسیقی حاضر شدند. تیم‌های بهداشتی درمانی با استقرار در دفتر موسیقی ضمن...

خبرگزاری میزان

تست کرونا و واکسیناسیون عوامل سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شد.

خبرگزاری ایسنا

تست کرونا و واکسیناسیون عوامل سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شد.

خبرگزاری تسنیم

"پوئم سمفونی سرباز" در آئین افتتاحیه سی و هفتمین دوره جشنواره موسیقی فجر اجرا می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، نشست مشترک معاون فرهنگی و هنری سازمان بسیج با سرپرست و مدیران معاونت امور استان‌ها در سراسر کشور، برگزار شد. در این نشست، سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین طی سخنانی با اشاره به شعار محوری دهه فجر امسال که «جشن ملی 1400» در نظر گرفته شده است اظهار کرد: عقیده داریم...

خبرگزاری میزان

دکتر محمد مهدی رحمتی گفت: چه راهپیمایی 22 بهمن به شکل همیشگی برگزار شود یا به خاطر شرایط کرونایی، هر نوع بزرگداشت دیگری را شاهد باشیم این آمادگی در شبکه‌های استانی وجود دارد که به بهترین نحو نسبت به پوشش آن اقدام کنند.

خبرگزاری ایسنا

سرپرست معاونت امور استان‌های صداوسیما از آمادگی شبکه‌های استانی برای پوشش مراسم 22 بهمن، به هر شیوه‌ای که برگزار شود، خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست معاونت امور استان‌ها از پوشش جشن ملی 22 بهمن توسط شبکه‌های استانی تلویزیون خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دست اندرکاران برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر روز یکشنبه هفدهم بهمن ماه با برگزاری یک نشست رسانه‌ای که در تالار رودکی تهران برگزار شد، به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این رویداد موسیقایی پرداختند. محمد اله یاری رییس سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در ابتدای این برنامه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این رویداد موسیقایی و گرامیداشت این دهه فجر...

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد اله‌یاری، رئیس سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر می‌گوید در مورد این رویداد، دوگانگی وجود دارد که آیا یک دورهمی برای هنرمندانی است که قرار است دور هم جمع شوند یا یک برند رقابتی و مسابقه؟ او می‌افزاید در جشنواره فیلم فجر، سودای سیمرغ وجود دارد و اقتصاد سینما به جشنواره و سیمرغ وابسته است ولی این رقابت در جشنواره موسیقی فجر وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

نشست رسانه‌ای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر با بررسی روند برگزاری این رویداد و بیان نقاط ضعف و قوت آن برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به دلیل گسترش سویه اومیکرون، جشنواره موسیقی فجر که قرار بود با ظرفیت 50 درصد از مردم استقبال کند، ظرفیت خود را به 30 درصد کاهش داد.

خبرگزاری میزان

نشست رسانه ای سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به منظور تشریح برنامه های این دوره، روز یکشنبه 17 بهمن ماه در تالار رودکی برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

در نشست خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر توضیحاتی درباره نحوه برگزاری اجراها همزمان با گسترش سویه اُمیکرون در کشور ارائه و تمهدیدات جشنواره برای رعایت پروتکل ها اعلام شد.