جمعه 4 آبان 1403

دفتر موسیقی

دفتر موسیقی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در دومین شب اجرای رسمی سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، نوازندگان جوان در کنار نوازندگان با تجربه، آثاری از نسل‌های مختلف را نواختند.

خبرگزاری دانا

تالار وحدت تهران در سومین شب از برگزاری سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر میزبان برگزاری یک کنسرت موسیقایی ویژه با یادی از شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به هنرمندی ارکستر رسانه ملی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مسعود سخاوت دوست دریافت سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای آهنگسازی فیلم «موقعیت مهدی» را به وی تبریک گفت. در پیام محمد اله یاری آمده است: کسب جایزه بهترین موسیقی فیلم «موقعیت مهدی» توسط مسعود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، حسن ریاحی آهنگساز و دبیر سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر همزمان با برگزاری این رویداد موسیقایی پیامی را منتشر کرد. در متن پیام ریاحی چنین آمده است: دست اندرکاران سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر از چندین ماه پیش برنامه‌ریزی دقیق خود را برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد مهم هنری آغاز کردند که نتیجه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اعضای ارکستر سمفونیک تهران در سومین شب از برگزاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر در حالی تازه‌ترین کنسرت خود را برگزار کردند که عرفان وکیلی از هنرمندان جوان کشورمان در غیاب نصیر حیدریان، رهبری این ارکستر را به عهده گرفته بود. حضور این هنرمند جوان در حالی بود، که طی روز‌های گذشته بنیاد فرهنگی هنری رودکی به عنوان متولی ارکستر‌های دولتی با انتشار...

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران و پژوهشگران «نقش شعر در پیروزی انقلاب اسلامی» را بررسی کردند. به گفته آنها؛ سرود مهمترین رسانه انقلاب بود؛ با شعرهایی که ترجمان دل مردم بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، به تماشای اجرای صحنه‌ای ارکستر سمفونیک تهران نشست.

خبرگزاری مهر

وزیر امور خارجه در حاشیه دیدار از کنسرت ارکستر سمفونیک تهران طی سومین روز جشنواره موسیقی فجر از تفاهم وزارت خارجه با بنیاد رودکی برای برگزاری یک کنسرت مشترک در اسفندماه سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

قرار است در سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر 30 درصد از صندلی ها بلیط فروشی شود.

خبرگزاری ایسنا

سی‌وهفتمین جشنواره موسیقی فجر با اجرایی از ارکستر سمفونیک صداوسیما رسما آغاز به کار کرد.

خبرگزاری میزان

محمد اله‌یاری سرپرست دفتر موسیقی و رئیس سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر به مناسبت سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پیامی را منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، گفت: ریشه‌های هنر در ایران زمین گسترده و تنیده در تار و پود تاریخ این کشور است. در این میان، هنر موسیقی جایگاه والایی داشته و شادی بخش فراز و صعودهای مردم در عرصه‌های مختلف بوده است.

خبرگزاری دانا

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با آغاز جشنواره موسیقی فجر در پیامی برگزاری این رویداد را فرصتی مغتنم برای بهره برداری از ارزش‌ها و آموزه‌های اصیل کشورمان توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر پیام داد.