جمعه 28 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

به اعتقاد برخی فعالان اقتصادی کرمان عملکرد اداره دارایی کرمان یکی از موانع رشد سرمایه‌گذاری در این استان است.

زهره مهرابی، مدیرعامل اندیشکده شناسایی و تحقیق سموم آریان معتقد است وقتی یک کشوری با کمبود منابع مواجه است باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کند تا بتواند علی‌رغم این نوع محدودیت‌ها به رشد اقتصادی مطلوب خود برسد.

رییس شورای عالی استان‌ها گفت: جامعه شورایی کشور، بی صبرانه منتظر ملاقات و دیدار با رهبری است و امیدواریم توفیق این دیدار نصیب فرزندان انقلاب و جامعه شورایی شود.

آذر رضایی پور اظهار کرد: افزایش حجم بارش‌های رگباری، همراه با وقوع رعد و برق به خصوص در نواحی مستعد به صورت صاعقه، بارش تگرگ و وزش باد شدید قابل پیش‌بینی است.

چند روزی است که تصاویری از ورود چند مرد با سلاح جنگی و ماسکی بر صورت به داخل خانه‌ای در فضای مجازی منتشر شده است.

امروز قیمت طلا بالا رفت، قیمت سکه امامی به 40,900,000 (چهل میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.48 درصدی داشته است. قیمت دلار هم ثبات را تجربه کرده است.

قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی ثبات را تجربه کرده است و ارزش آن به 44,868 (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت) تومان رسید که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

روزنامه آلمانی «زوددویچه تسایتونگ» گزارش داد که بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان از امتناع اولاف شولتس از افزایش حداقل 6.5 میلیارد یورو بودجه نظامی 2025 به طور فزاینده‌ای ناامید شده است.

امروز قیمت طلا بالا رفت، قیمت سکه امامی به 40,900,000 (چهل میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.48 درصدی داشته است. قیمت دلار هم ثبات را تجربه کرده است.

میرسلیم تاکید کرد: هنوز نمی‌توان به طور قطعی درباره رییس مجلس آینده نظر داد اما قطعاً اگر محمدباقر قالیباف بتواند رییس مجلس دوازدهم شود، کارش از نظر مدیریت مجلس به سادگی مجلس یازدهم نخواهد بود.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر ثبات حرکت کرد و 44,868 (چهل و چهار هزار و هشتصد و شصت و هشت تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

جمعه سامانه برشی در جنوب و جنوب شرق تضعیف شده و در سایر مناطق ذکر شده ادامه خواهد داشت.

هیأتی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی با یکدیگر دیدار کردند.

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار افزایش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و 80,133 تومان خرید و فروش شد.

شرکت چینی خودروهای برقی نیو روز چهارشنبه اولین خودرو را با نام تجاری جدید خود Onvo با قیمت پایین‌تری عرضه کرد و هدف آن رقابت با مدل Y تسلا، پرفروش‌ترین خودروی برقی جهان است.