جمعه 28 اردیبهشت 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

امریکا با اسرائیل کمک نظامی یک میلیارد دلاری کرد.

بر اساس داده‌های سازمان هواشناسی، کشور در سال آبی جاری تا 24 اردیبهشت، به‌طور میانگین 2.9 درصد با کاهش بارش روبرو بوده و طی این مدت 209 میلی‌متر بارش دریافت کرده این در حالی است که میانگین بلندمدت بارش کشوری در این بازه زمانی 215.3 میلیمتر بوده است.

صادرات آوریل اندونزی 1.7 درصد در سال افزایش یافت.

صولت مرتضوی، وزیر کار احتمال افزایش حق مسکن کارگران را از اساس منتفی دانست.

بر اساس دستور استاندار خراسان رضوی تا روز یکشنبه کلیه مرخصی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی لغو خواهد بود و تمامی مدیران باید در محل خدمت حتی روز جمعه حاضر باشند.

یک مسئول ارشد یهودی در وزارت کشور آمریکا در اعتراض به حمایت کشورش از رژیم صهیونیستی در جنگ علیه غزه استعفا کرده است.

منابع خبری بامداد پنجشنبه از حملات هوایی سنگین رژیم صهیونیستی به مناطقی در شرق لبنان خبر دادند.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی گزارش سالیانه خود را درباره اجرای مسائل پادمانی در میان اعضای این نهاد توزیع و بار دیگر ادعاهایی را علیه ایران تکرار کرده است.

رئیس جمهور فرانسه پس از دو شب شورش‌های مرگبار در مجمع الجزایر کالدونیا جدید واقع در جنوب اقیانوس آرام، در این مجمع الجزایر وضعیت اضطراری اعلام کرد.

افرادی که مقادیر زیادی از غذاهای فوق فرآوری شده می خورند نسبت به افرادی که عمدتاً از غذاهای تولید شده صنعتی اجتناب می کنند، بیشتر در معرض خطر مرگ زودرس هستند.

رییس جمهور آمریکا با طرح کردن برگزاری مناظره انتخاباتی، دونالد ترامپ رقیب خود در انتخابات 2024 را به چالش کشید.

پس از اظهارات وزیر جنگ اسرائیل مبنی بر مخالفت وی با حکومت نظامی این رژیم در نوار غزه، وزرای تندرو کابینه رژیم اشغالگر خواستار برکناری وی شدند.

کبد چرب وضعیتی است که با گذشت زمان، باعث تجمع چربی در کبد می‌شود. بیماری کبد چرب الکلی در اثر مصرف زیاد الکل ایجاد می‌شود.

حزب الله لبنان سامانه راداری تجسسی و شناسایی پهپادی پایگاه هوایی «ایلانیه» اشغالگران را هدف حملات پهپادی قرار داد.

در گردهمایی فرماندهان ارشد پدافند غیرعامل مناطق ویژه نفتی به میزبانی شرکت نفت ستاره خلیج فارس، حکم فرمانده ارشد پدافند غیرعامل، مدیریت شرایط اضطراری و HSE صنایع غرب بندرعباس توسط غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به علیرضا جعفرپور مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس اعطا شد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: این استان از هشت میلیارد تن ذخایر معدنی قطعی برخوردار است که اولین استان معدنی کشور به شمار می‌رود.