پنج‌شنبه 19 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان شهادت هشت تن دیگر از رزمندگان خود را تأیید کرد.

افزایش تعداد قربانیان انفجار پیجرها در لبنان تکذیب شد.

راشا تودی جزئیاتی از انفجار پیجرها در لبنان منتشر کرد.

دولت اردن اقدام تروریستی اسرائیل در لبنان را محکوم کرد.

بلژیک سفرهای خود به سرزمین‌های اشغالی را به طور موقت به حال تعلیق درمی آورد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران از استقرار تیم‌های تعمیراتی اضطراری برای رفع نواقص احتمالی در ایستگاه‌های پرتردد مترو خبر داد.

«استنکاف از قبول مسافر یا نرساندن مسافر به مقصد توسط رانندگان وسایل نقلیه عمومی»90 هزار تومان جریمه دارد.

رسانه‌های روسی از تصرف شهر اوکراینسک اوکراین توسط نیروهای روس خبر دادند..

اقتصادنیوز: «بنیامین نتانیاهو» سه شنبه شب اعلام کرد که برای برکناری وزیر جنگ در آخر هفته جاری آماده می‌شود.

انحراف از جاده یک دستگاه اتوبوس در کیلومتر 39 محور آرادان - سرخه مصدومی نداشت.

نماینده دائم ایران در سازمان ملل اقدام تروریستی سایبری اسرائیل در لبنان را محکوم کرد.

سخنگوی وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا در واکتش به اظهارات پزشکیان در نشست خبری گفت: قطعا ما با مردم ایران رتباطات گسترده‌ای داریم و جامعه بزرگی از ایرانیان در آمریکا زندگی می‌کنند که به نظر ما این اتفاق بسیار بزرگی است.

ماراتن مسکن خانوارهای ایرانی به‌واسطه «ترمیم نسبی درآمد سالانه مقابل تورم در 1402»، تا حدودی کم شد؛ اما همین ماراتن فرسایشی برای تهرانی‌ها، فرسایشی‌تر شد. «دنیای‌اقتصاد» با سنجش شاخص جهانی «مدت زمان انتظار برای صاحب‌خانه شدن» در بازار مسکن مناطق شهری ایران مشخص کرد: خانوارهای شهری فاقد مسکن با سطح متوسط درآمد1402 و نرخ پس‌اندازهای سال گذشته و همچنین سطح میانگین قیمت آپارتمان در شهرها،...

در حالی که برخی از اعضای شورای شهر تهران طی ماه ها و هفته های اخیر خواهان تحقیق و تفحص بر عملکرد شهرداری تهران طی دوره مدیریت شهردار فعلی بوده اند؛ یکی از اعضای شورای شهر در جلسه روز گذشته این سازمان خبر از احتمال لغو تحقیق و تفحص از شهرداری تهران داد.

فایننشال‌تایمز با تحلیل محتوای اولین کنفرانس خبری رئیس‌جمهور ایران، آن را نشانهای از سیگنال مذاکراتی به غرب در آستانه سفر به نیویورک دانست. این روزنامه آمادگی برای از سرگیری مذاکرات هسته‌ای و تکذیب ارسال موشک به روسیه را دو پیام این نشست خبری ارزیابی کرد.

مستاجرهای ساکن 4 منطقه واقع در نوار میانی شهر تهران ماهانه حدود 10 میلیون تومان به موجر خود پرداخت می‌کنند؛ اما این، همه هزینه اجاره‌نشینی در این مناطق نیست. گزارش خبرنگار گروه مسکن «دنیای‌اقتصاد» از وضعیت فایل‌های اجاره آپارتمان در مناطق 9 تا 12 حاکی است، در حال حاضر متوسط «اجاره‌بهای پیشنهادی» در این 4 نقطه از شهر تهران به صورت 10 میلیون تومان اجاره‌بهای ماهانه و 500 میلیون تومان...