جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

در تمام کشور نرخ فروش مرغ زنده 63 هزار تا 64 هزار تومان است. چون مرغداران می‌گویند قیمت تمام شده آنها 62هزار تومان است. به باور فعالان صنعت نرخ فعلی فقط اصلاح شده است و به معنی رشد قیمت نیست.

پیگیری خبرنگار اقتصادنیوز از معامله‌گران نشان می‌دهد، بازار ارز همچنان تحت تأثیر نوسانات داخلی و بین‌المللی است و دلار هرات و تهران هر دو در مرزهای حساس حمایتی قرار گرفته‌اند و هر گونه تغییر در وضعیت اقتصادی جهان یا تصمیمات سیاست‌گذاری می‌تواند منجر به نوسانات جدید در این بازار شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ناظران خود در شورای راهبری فناوری‌ها و تولیدات دانش‌بنیان را انتخاب کردند.

شهردار تهران درباره خواسته تاکسیرانان معترض مبنی بر به تعویق افتادن وصول چک اول آنها گفت: من به مجموعه‌مان گفته‌ام که این موضوع را دنبال کنند تا این تسهیل برای آن‌ها ایجاد شود.

روز گذشته بیگدلی متنی ادعایی را از گفت و گوی خود با سعید محمد درباره جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی منتشر کرده بود که با واکنش سعید محمد روبرو شد.

سایت حسن روحانی به مرور سخنان رئیس جمهور اسبق ایران درباره پرستاران در تاریخ 19 شهریور 1403 پرداخت.

بازار ارز در حالی امروز سر وقت معاملات خواهد رفت که قیمت دلار و سایر ارزها در نخستین روز هفته با نوسانات متعددی همراه شدند و از سطوح بالای هفته گذشته عقب‌نشینی کردند

شهاب‌الدین جعفرزاده با اشاره به نحوه سیاستگذاری در صنعت گفت: ما مشتری را با سینی طلا تقدیم رقبا می‌کنیم.

امروز قیمت بیت کوین در بازار بالا رفته است و ارزش هر واحد آن به 60,225 (شصت هزار و دویست و بیست و پنج) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.46 درصدی داشته است.

حجت‌الاسلام محمد باقری بناب با 129 رای عضو ناظر مجلس در شورای فقهی شد.

امروز قیمت طلا شیب نزولی را تجربه کرده است و ارزش هر گرم طلای 18 عیار به 3,711,900 (سه میلیون و هفتصد و یازده هزار و نهصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.17 درصدی داشته است.

امروز قیمت دلار مبادله ای به 49,409 (چهل و نه هزار و چهارصد و نه) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش 0.05 درصدی داشته است.

محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، هنگام ورود به وین به‌منظور حضور در شصت و هشتمین نشست سالانه کنفرانس عمومی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مورد استقبال محسن نذیری اصل، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی در سازمان‌های بین‌المللی در وین و عباس باقرپور اردکانی، سفیر کشورمان در اتریش قرار گرفت.

امروز قیمت دلار در صرافی ملی ایران در جریان معاملاتی که داشت بر مدار افزایش حرکت کرد و 49,409 (چهل و نه هزار و چهارصد و نه تومان) نرخ گذاری و معامله شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی محمدمهدی احمدی را به‌عنوان مشاور عالی وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب کرد.

رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی 64 مودی دارای کتمان فروش در استان کرمان خبر داد.