جمعه 20 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عراقچی در برنامه گفتگوی ویژه خبری امشب ساعت 22 از شبکه خبر حضور خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان تهران درباره وضعیت جوی امروز استان گفت: برای امروز (25 شهریور) در ساعات بعد از ظهر، عصر و شب مانند روز گذشته رگبار باران، رعد و برق، در نواحی مستعد تگرگ و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بارش به شکل رگباری و کوتاه مدت اما شدید خواهد شد.

براساس مبانی علم اقتصاد، پایه پولی شامل خالص بدهی دولتی، بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی، خالص دارایی‌های خارجی بانک مرکزی و خالص سایر اقلام بانک مرکزی است.

برمهانی در پاسخ به سوالی درباره بازگشت مهران مدیری به تلویزیون گفت: وقتی توافقی نشده است چرا باید جزییات را بگویم؟ آقای مدیری دارند متنی می نویسند و هنوز قطعی نیست.

در مبارزه نهایی وزن 75- کیلوگرم شهربانو منصوریان که با یک استراحت به فینال صعود کرده بود در پیکار با «پوجا کادیان» از هند صاحب برتری شد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

مالک شریعتی در جلسه علنی امروز در تذکری اظهار کرد: برای رفع ناترازی بنزین نیاز به افزایش قیمت توسط دولت نیست بلکه باید ضمن توجه به قانون برنامه، سبد سوخت کشور را متنوع کرد تا مشکل در کوتاه مدت حل شود.

دولت اردن با ریاست بشر الخصاونه امروز استعفای خود را تقدیم «عبدالله دوم» پادشاه اردن کرد.

توسعه همکاری در حوزه دریایی (در شمال و جنوب) نظیر گشت دریایی مشترک و برگزاری رزمایش‌های تخصصی مرکب از موارد مطرح شده در دیدار امیر سیاری با معاون وزیر دفاع روسیه بود.

کاظم غریب آبادی به عنوان معاون حقوقی و بین المللی عباس عراقچی وزیر خارجه انتخاب شد.

آیت‌الله محمود رجبی؛ رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو مجلس خبرگان رهبری، در پی تشخیص تیم پزشکی معالج، برای پاره‌ای از عملیات درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور گفت: در حال حاضر قیمت روز مرغ زنده در بازار به 63 تا 64 هزار تومان رسیده و قیمت تمام شده در شرایط فعلی در حدود 65 هزار تومان است.

امروز قیمت سکه امامی به 43,900,000 (چهل و سه میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.57 درصدی داشته است. قیمت دلار اما بالا رفت.

امروز قیمت دلار مبادله ای در بازار داخلی 49,409 (چهل و نه هزار و چهارصد و نه) تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته بالا رفت.

امروز قیمت طلا کاهش یافت و هر گرم طلا 18 عیار به 3,708,700 (سه میلیون و هفتصد و هشت هزار و هفتصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش 0.25 درصدی داشته است. قیمت سکه هم پایین آمد.

مراسم هفتادوسومین سالگرد تاسیس بانک صادرات در حالی برگزار شد که از محمدجواد ظریف، معاون راهبردی رئیس جمهور تا عادل فردوسی پور، مجری و گزارشگر فوتبال در آن حضور داشتند.

نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، امروز 25 شهریور اعلام می‌شود.