شنبه 14 مهر 1403

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

گوناگون وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا رحمان نیا به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان اغلب مناطق استان صاف تا قسمتی ابری است که از فردا بر میزان پوشش ابرها افزوده می‌شود.

رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد: خوشبختانه بر اساس آخرین آماری که داریم، تا هشتم مهرماه سال جاری 22.2 میلیارد دلار از سهمیه وزارت صمت تامین شده است.

به گفته منابع امنیتی لبنان، همزمان با «اقدامات میدانی» ارتش رژیم صهیونیستی در امتداد خط مرزی، ارتش لبنان یک مرکز دیده‌بانی در مرز را تخلیه کرد.

یک منبع پارلمانی وابسته به حزب‌الله تاکید کرد: آماده هستیم آنچه سید حسن نصرالله، دبیرکل سازمان ملل آغاز کرد، بر اساس همان سازوکار تکمیل کنیم و آن را به سرانجام خواهیم رساند.

«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین در پیام ویدیویی شبانه خود به وضعیت کشورش در جنگ پرداخت و گفت: «درباره گزارش‌ها پیرامون خطوط مقدم، توانمندی‌های کنونی و آتی و هم‌چنین وظایف خود باید بگویم که وضعیت بسیار بسیار دشوار است.»

لایحه عفاف و حجاب طبق اصل هشتاد وپنجم قانون اساسی در جلسه 21شهریور1402در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اصلاحاتی تصویب و در جلسه علنی، مجلس با اجرای آزمایشی آن به مدت سه سال موافقت کرد.

طبق اعلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، در حال حاضر 64 نیروی امدادی در قالب 16 تیم هلال‌احمر از شهرستان‌های عنبرآباد، کهنوج، جیرفت، ساردوئیه، بم و مرکز استان در محل حادثه و در عملیات جست‌وجوی مفقودین حضور دارند.

پولیتیکو به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که مذاکرات آتش بس در لبنان متوقف شده است.

فردا چهارشنبه در شمال غرب و برخی مناطق شمال خوزستان و لرستان رگبار پراکنده و وزش باد روی می‌دهد و در غرب ایران و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

منابع خبری از فعال شدن آژیر خطر در شهر اشغالی صفد و اطراف آن خبر دادند.

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال و مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین - رشت روان است.

محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی 100 میلیون دلار برای کمک به لبنان اختصاص داد.

جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 106 قرار گرفته و کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

«لوید آستین» اعلام کرد: من با همتای اسرائیلی خود در مورد لزوم اطمینان از اینکه حزب الله لبنان هیچ حمله‌ای انجام نمی‌دهد، توافق کردم.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (سه شنبه) در مناطقی از استان های واقع در شمال غرب و دامنه های جنوبی البرز واقع در زنجان، قزوین و البرز، افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.