جمعه 28 اردیبهشت 1403

دور جدید حملات هولناک اسرائیل به غزه / چند محله و مسجد بمباران شد + فیلم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
دور جدید حملات هولناک اسرائیل به غزه / چند محله و مسجد بمباران شد + فیلم

اقتصادنیوز: ارتش اسرائیل امشب با آغاز موج جدیدی از حملات به غیرنظامیان در نوار غزه، مناطق مختلفی از این باریکه را هدف قرار داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، ارتش رژیم صهیونسیتی امشب در دور جدید حملات خود محله تل الهوا و اطراف محله شیخ رضوان و مسجد انصار در شهر غزه و مسجد مسلم در شهر بیت لاهیا را بمباران کرد.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند، این حملات به شهید و زخمی شدن تعدادی از شهروندان و به ویژه کودکان و زنان بی‌گناه فلسطینی منجر شد.

اختلافات بین مقامات بالا گرفت / بیانیه شتابزده سران اسرائیل

شبکه المیادین نیز اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یک داروخانه را در مرکز شهر غزه هدف قرار دادند.

پیش از این ایاد البزم سخنگوی وزارت امور داخلی و امنیت ملی غزه در این باره گفته بود: اشغالگران حملات خود را در 24 ساعت گذشته به طرز جنون آمیزی تشدید کرده‌اند، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صدها حمله را در تمام مناطق نوار غزه انجام دادند. اشغالگران بر هدف قرار دادن منازل غیرنظامیان متمرکز شده‌اند و این حملات منجر به صدها شهید و زخمی شده که بیشتر آنها زن و کودک هستند.

وی افزود: هدف اشغالگران از جنگ تجاوزکارانه و فاشیستی علیه مردم ما در غزه، کشتن بیشترین تعداد ممکن از افراد غیرنظامی و تخریب تأسیسات مسکونی و غیرنظامی است.

طوفان الاقصی در حالی وارد هفدهمین روز خود شده که بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی بدون وقفه بمباران مناطق مسکونی و درمانی غزه را ادامه می‌دهند، اما تا این ساعت نظامیان صهیونیست نتوانسته‌اند وارد غزه شوند، چرا که به خوبی می‌دانند که ورود به غزه یعنی ورود به کمینگاه و باتلاق، که خروج از آن به این راحتی‌ها ممکن نیست.

در تازه‌ترین آمار، شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه طی 17 روز گذشته، پنج هزار و 87 نفر و شمار زخمی‌ها نیز 15 هزار و 273 نفر اعلام شده است.