دوشنبه 16 مهر 1403

دولت در اوج جنگ اقتصادی به مقابله تمام عیار با کرونا می‌پردازد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دولت در اوج جنگ اقتصادی به مقابله تمام عیار با کرونا می‌پردازد

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار دالاهو گفت: دولت در شرایط سخت‌ترین تحریم‌های ظالمانه و در زمانی که درآمدهای ناشی از فروش نفت به پایین‌ترین حد ممکن رسیده، به مقابله تمام عیار با ویروس کرونا می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کرم محمدی عصر پنجشنبه در نشست هم اندیشی با حضور جمعی از سادات و معتمدین جامعه اهل حق شهر کرند، افزود: اجرای توام با موفقیت طرح شهید سلیمانی نیازمند مشارکت همه جانبه مردم بزرگوار دالاهو و به ویژه سادات اهل حق و روحانیت سنی و شیعه است. وی اظهار داشت: مجموعه بهداشت و درمان ماه ها است برای حفاظت از سلامت مردم در حال جهاد و مبارزه شبانه روزی هستند و ما باید با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آنان را یاری کنیم.

نماینده عالی دولت در دالاهو گفت: تداوم فعالیت کسبه و بازاریان به میزان همکاری مردم شهرستان در رعایت دستورالعمل های بهداشتی بستگی دارد. او گفت: از اهتمام و همراهی مردم شریف دالاهو، سادات و روحانیت و احساس مسوولیت آنان در همکاری صمیمانه با مسوولان شهرستانی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا قدردانی می کنم.

محمدی ادامه داد: اعضای قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان، خادم و خدمتگزار مردم هستند و تمام هدف ما، حفظ سلامت مردم است و می خواهیم در این راه فرزندان و برادران خود را در مجموعه ستاد یاری نمایید.

دالاهو در غرب کرمانشاه بیش از 36 هزار تن جمعیت دارد.

کرونا جان 11 کرمانشاهی دیگر را گرفت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اعلام کرد: 11 نفر دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع فوتی‌های استان به هزار و 224 نفر رسید.

«مهدی محمدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این 11 نفر شامل هشت نفر در کرمانشاه و در شهرستان های سنقر، گیلانغرب و پاوه هم هر کدام یک نفر می شود.

وی با اشاره به این که هم اکنون 864 بیمار کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: در 24 ساعت گذشته 190 نفر با علایم ویروس کرونا بستری و 155 نفر هم پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*