یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دو ستاره مطرح الاتحاد در لیست خروج قرار گرفتند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دو ستاره مطرح الاتحاد در لیست خروج قرار گرفتند

باشگاه الاتحاد قصد دارد از بین بازیکنان خارجی دو نفر را از لیست خود خارج کند.

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی نقل و انتقالات فوتبال جهان بار دیگر عربستان را کانون توجه رسانه ها قرار داده است و زرد و مشکی پوشان شهر جده قصد دارند خانه تکانی اساسی در تیم خود انجام دهند.

الریاضیه به نقل از منابع خصوصی خود فاش کرده که رومارینیو و مارسلو گروهه، بازیکنان برزیلی الاتحاد، در حال بررسی پیشنهادات ارائه شده هستند تا با توجه به مهلت قانونی برای مذاکره و عقد قرارداد با تیم جدید، نسبت به تعیین تکلیف خود اقدام کنند.

همین منابع با بیان اینکه رومارینیو پیشنهاداتی از الشباب عربستان، السد قطر و دو باشگاه از ترکیه و امارات دارد، خاطرنشان کردند: مذاکرات بین این بازیکن و باشگاه پایتخت همچنان ادامه دارد و تنها مانعی که وجود دارد، مدت قرارداد بین دو طرف است.

این دو بازیکن در وقفه فعلی تا حضور دوباره در تمرینات تیم، تصمیم نهایی خود را خواهند گرفت. به گفته این منابع، مدیران باشگاه الاتحاد مجبورند در فصل نقل و انتقالات زمستانی، هشت بازیکن خارجی را در فهرست این تیم قرار دهند، زیرا در حال حاضر 10 بازیکن در این تیم حضور دارند.

در همین راستا، احمد حجازی مدافع مصری مجدداً در فهرست هشت نفره خارجی در سیستم لیگ حرفه ای حاضر خواهد شد. به گفته این منابع، در صورتی که مارسلو گایاردو آرژانتینی، سرمربی تیم، موافقت کند و در نقل و انتقالات زمستانی موفق به یافتن بازیکن مناسب شود، مدیران باشگاه شرایط خرید بازیکن پیشنهادی به جای ژوتا را بررسی خواهند کرد.

دو ستاره مطرح الاتحاد در لیست خروج قرار گرفتند 2