یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

دیدار مدیرعامل کانون پرورش فکری با وزیر آموزش و پرورش نیکاراگوئه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
دیدار مدیرعامل کانون پرورش فکری با وزیر آموزش و پرورش نیکاراگوئه

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ادامه‌ی سفر و رایزنی‌های فشرده دولت سیزدهم در کشور‌های آمریکای لاتین، هیئت اعزامی عالی رتبه‌ی ایران وارد نیکاراگوئه شد و مورد استقبال رسمی رئیس‌جمهور این کشور قرار گرفت. مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طرف وزیر آموزش و پرورش کشور با وزیر آموزش و پرورش نیکاراگوئه دیدار و گفتگو انجام دادند. در این دیدار، تجارب دو کشور در زمینه‌ی...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در ادامه‌ی سفر و رایزنی‌های فشرده دولت سیزدهم در کشور‌های آمریکای لاتین، هیئت اعزامی عالی رتبه‌ی ایران وارد نیکاراگوئه شد و مورد استقبال رسمی رئیس‌جمهور این کشور قرار گرفت. مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از طرف وزیر آموزش و پرورش کشور با وزیر آموزش و پرورش نیکاراگوئه دیدار و گفتگو انجام دادند.

در این دیدار، تجارب دو کشور در زمینه‌ی امور تربیتی و آموزش و پرورش در حوزه کودکان و نوجوانان مورد بررسی قرار گرفت. وزیر آموزش و پرورش نیکاراگوئه با استقبال از رویکرد‌های تربیتی و آموزشی جمهوری اسلامی ایران و رویکرد کانون، بر توسعه‌ی همکاری‌ها و انتقال تجارب تأکید کرد.

در پایان این دیدار، ترجمه‌ی اسپانیولی کتاب «خون دلی که لعل شد» را به وزیر آموزش و پرورش نیکاراگوئه اهدا شد. این کتاب خاطرات مقام معظم رهبری از زندان‌ها و تبعید در دوران مبارزات انقلاب اسلامی است که با نام «سلول شماره‌ی 14» به زبان اسپانیولی ترجمه شده است.