چهارشنبه 18 مهر 1403

رؤسای هیأت ها برای ارتقای جایگاه ورزش کهگیلویه و بویراحمد همت کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رؤسای هیأت ها برای ارتقای جایگاه ورزش کهگیلویه و بویراحمد همت کنند

یاسوج - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رؤسای هیأت های ورزشی این استان برای ارتقای روزافزون جایگاه ورزش استان در کشور همت مضاعف تری کنند.

سید محمدتقی علوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد نگاه به افق های بلند دارند و این امر مهم نیز در سایه تلاش و اقدام هر چه بیشتر رؤسای هیأت های ورزشی استان محقق خواهد شد.

وی افزود: ورزش، ورزشکاران و هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت روزافزون مادی و معنوی مسؤولان اجرایی این استان هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسؤولان اجرایی این استان تاکنون و در حد توان، امکانات و اعتبارات خود از ورزش، ورزشکاران و هیأت های ورزشی استان حمایت مادی و معنوی کرده اند که انتظار می رود چنین روندی تداوم داشته باشد.

علوی عنوان کرد: هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد بال ها و بازوان اجرایی اداره کل ورزش و جوانان این استان محسوب می شوند.

وی خواستار توجه جدی تر رؤسای هیأت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد به 2 اصل مهم آموزش و استعدادیابی در این استان شد.

علوی ابراز داشت: ورزش کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت ها و قابلیت های بالقوه و بالفعل چشمگیری است که در صورت حمایت لازم می تواند به سکوهای مهم قهرمانی در کشور دست یابد.

افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

*س_برچسب‌ها_س*