چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

رئیس پلیس راهور فراجا برکنار شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
رئیس پلیس راهور فراجا برکنار شد

سردار هادیانفر از ریاست پلیس راهور فراجا برکنار و سردار تیمور حسینی جایگزین او شد. سردار هادیانفر از ریاست پلیس راهور فراجا برکنار و سردار تیمور حسینی جایگزین او شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با حکم فرمانده فراجا، سردار سیدتیمور حسینی، به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور منصوب شد.

سردار هادیانفر از ریاست پلیس راهور فراجا برکنار و سردار تیمور حسینی جایگزین او شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ با حکم فرمانده فراجا، سردار سیدتیمور حسینی، به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور منصوب شد.

سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس بازرسی کل فراجا گفت: با حکم سردار احمدرضا رادان؛ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دوم سید تیمور حسینی به سمت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا منصوب شد. همچنین از زحمات سردار سیدکمال هادیانفر در پلیس راهور قدردانی شد.

وی با اشاره به اهمیت خدمتگزاری در مجموعه‌های فراجا گفت: همه فرماندهان و مدیران انتظامی کشور، محور اصلی انجام مأموریت در فراجا را کسب رضایت خداوند متعال و مردم قرار داده‌اند.

سردار سیدکمال هادیانفر، از سال 1386 تا 1389 جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بود، او سپس در سال 1389 و همزمان با تاسیس پلیس فتا، با حکم سردار اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده وقت پلیس کشور به ریاست پلیس فتا رسید و تا سال 1397 در این جایگاه فعال بود. پس از آن از اسفند ماه 1397 با حکم سردار حسین اشتری، فرمانده پیشین پلیس به ریاست پلیس راهور منصوب شد و تا امروز در این سمت فعال بود. اقداماتی نظیر هوشمندسازی در پلیس راهور، صدور کروکی الکترونیکی، استفاده از پهپاد و... در دوران فرماندهی سردار هادیانفر انجام شد. او همچنین یکی از منتقدان جدی کیفیت خودروهای تولید داخل است.

سردار سید تیمور حسینی نیز سابقه ریاست پلیس راهور تهران بزرگ را دارد و در دانشکده پلیس راهور نیز نقشی موثر داشت. او از سال 1399 به عنوان جانشین سردار هادیانفر در پلیس راهور فراجا فعال بود و در از امروز با حکم فرمانده فراجا به عنوان رئیس جدید پلیس راهور فراجا فعالیت خود را آغاز کرده است.

مراسم تودیع و معارفه رسمی روسای قدیمی و جدید پلیس راهور فراجا فردا با حضور سردار احمدرضا رادان برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

رئیس پلیس راهور فراجا برکنار شد 2