شنبه 7 مهر 1403

رد فوریت لایحه افزایش سقف تخصیص ارز4200 تومانی درست نبود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
رد فوریت لایحه افزایش سقف تخصیص ارز4200 تومانی درست نبود

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، عبدالحسین روح‌الامینی نماینده مردم تهران در مجلس امروز (یکشنبه 23 آبان‌ماه) طی تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس، اظهار داشت: شرایط کنونی ایران اسلامی به دلیل تحریم‌های ظالمانه و برخی ناکارآمدی‌های داخلی به گونه‌ای رقم خورده که وضعیت معیشت مردم با سختی و مشکل مواجه شود.

وی افزود: در این دوران که دشمن در کنار تحریم ناجوانمردانه اقتصادی شب و روز در حال بمباران افکار عمومی مردم از طریق شبکه های جعلی فارسی زبان بوده بهتر است که مسئولان در گفتار و رفتار خود دقت دوچندان داشته باشیم.

روح الامینی تصریح کرد: بهتر است به جای مردم، (ما مسئولان) خودمان را امر به معروف و نهی از منکر کنیم؛ بهتر است به جای نمک بر زخم مردم پاشیدن با گفتن برخی حرفها با آنها همراهی کنیم.

این نماینده مجلس یازدهم با اشاره به حواشی ایجاد شده در خطبه اخیر امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: بهتر است تریبون‌های مهمی همچون نماز جمعه و رسانه ملی پناه‌گاه و محل مردم و مسئولان باشند. ما وکیل مردم هستیم و وضعیت فعلی مربوط به همه ما در همه قوای نظام بوده و همه در یک کشتی به سر می بریم.

وی با بیان اینکه افراط و تفریط در ارتباط دولت و مجلس شایسته نیست، افزود: رای همگانی به همه کابینه و رد دو فوریت لایحه و یک فوریت آن در امروز صحیح نبود.

روح الامینی خطاب به رئیسی و دولت وی گفت: آقای رئیس جمهور شرایط حمایتی آحاد نظام را قدر بداند و اثر وضعی سایه‌های بر سر برخی وزرا و وزارتخانه ها را کم کند و به اختیارات بعضی وزرا رسمیت بدهید.

رئیس شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با بیان اینکه شایسته سالاری متفاوت از نسبت های سببی، نسبی، گروهی و باندی است، عنوان کرد: جوانان انقلابی را امیدوارتر و انقلابیون را در جای جای کشور ارج بنهیم و نگذاریم به گوشه بی تفاوتی بروند.

وی با اشاره به وصایای امام راحل و رهنمودهای امامین انقلاب، گفت: به مردم بازگشت کنیم و شرایط بهتری را برای مردم عزیزمان رقم بزنیم.

انتهای پیام /

*س_ شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید _س* این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید نمک نماینده مجلس مجلس روح الامینی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است