دوشنبه 23 مهر 1403

رسانه‌های انقلابی بوشهر در پویش مجازی روز جهانی قدس حضور هدفمند دارند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
رسانه‌های انقلابی بوشهر در پویش مجازی روز جهانی قدس حضور هدفمند دارند

بوشهر - ایرنا - انجمن روزنامه نگاران مسلمان شعبه استان بوشهر بر آزادسازی قدس شریف و حضور همه جانبه رسانه‌های انقلابی و فعالان اجتماعی این استان در پویش‌های مختلف روز جهانی قدس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تاکید کرد.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان شعبه استان بوشهر روز پنجشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یکی از ارزشمندترین یادگارهای معنوی و ماندگار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) که به حق می‌توان از آن به عنوان الگوی کامل برای رویارویی حق در مقابل باطل یاد کرد، روز جهانی قدس برای حمایت از مردم زجر دیده و مظلوم فلسطین است.

در این بیانیه آمده‌است: مردمی که طی 72 سال گذشته به بدترین شکل مورد تهاجم وحشیانه صهیونیسم بین الملل قرار گرفتند اما هرگز از پای ننشستند و با انتفاضه‌های گوناگون اوج درد و ظلم روا شده را به گوش جهانیان رسانده‌اند.

رهبر کبیر انقلاب اسلامی با درک ضرورت توجه جهانی به این مردم زجرکشیده، آخرین روز از ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام‌گذاری کردند تا در سایه اتحاد اسلامی و راهپیمایی گسترده جهانی، اتحاد مسلمانان رقم خورد و یک حرکت عظیم بین‌المللی برای محو این رژیم کودک کش ایجاد شود.

از آنجا که موضوع فلسطین، مساله اول جهان اسلام به شمار می‌رود و بر اساس آیات و روایت دفاع از مظلوم در هر شرایط، زمان و مکان تعطیل‌ناپذیر است، امسال نیز این روز را با حضور هدفمند و منسجم در قالب پویش‌های روز جهانی قدس در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ای گرامی می‌داریم.

همان طور که رهبر معظم انقلاب روز قدس را بسیار مهم و سطح آن را نه دفاع صرف از یک ملت مظلوم که از میهن و خانه خود رانده شده بلکه مبارزه با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری دانستند، امسال روزنامه نگاران و اهالی رسانه در کنار آحاد مختلف جامعه، به ندای مولایشان لبیک گفته و با ترندکردن موضوع فلسطین در شبکه‌های اجتماعی، بار دیگر این روز بین‌المللی اسلامی را برای سرکوبی و خاموش کردن رژیم کودک‌کش اسرائیل فریاد می‌زنند.

اگر چه شیوع ویروس کرونا، فرصت ارزنده را برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در روز جهانی قدس به شکل حضور میدانی و راهپیمایی گرفته است اما انجمن روزنامه نگاران مسلمان شعبه استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز جریان انتفاضه و بویژه سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی از همه روزنامه نگاران، خبرنگاران، عکاسان خبری، فعالان اجتماعی و مردم شریف استان بوشهر دعوت به عمل می‌آورد که ضمن اعلام انزجار خود از این غده سرطانی چرکین منطقه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، به فرمایشات مهم و اساسی رهبر معظم انقلاب در ظهر جمعه آخرین روز ماه مبارک رمضان گوش جان بسپارند.

*س_برچسب‌ها_س*