دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

سفیر جمهوری اسلامی ایران در قطر در توئیتر نوشت: بالاخره امروز بعد از چند هفته تلاش و دو روز مذاکره مستقیم، صدا وسیما و مجموعه "بین" توافق کردند تا بازی های جام جهانی از صدا و سیما به صورت مستقیم پخش شود.

وب‌گاه عصر ایران

گزارش دلیل مرگ «نگین عبدالملکی» و "ارنیکا قائم مقامی"

وب‌گاه خبر آنلاین

امیرحسین اسدی اعلام کرده که حدود 90 درصد از کسب‌وکارهای حوزه تبلیغات در فضای اینستاگرام دچار مشکل شده‌اند و به همین دلیل هم هزار میلیارد تومان بودجه به صدا و سیما و هزار میلیارد تومان بودجه هم ه کسب و کارها قرار است تعلق بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادعای اوکراین درباره تحویل پهپاد از سوی ایران به روسیه برای ادامه جنگ با این کشور شرق اروپا و همچنین حوادث اخیر داخلی و اعتراضات مردمی بعد از فوت مهسا امینی، بهانه جدید به دست آمریکا داده است تا تحریم های جدیدی را علیه ایران وضع کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سعید جلالی و علیرضا کاظمی‌پور پس از موفقیت دلنوازان در سال 1388 ایده داستانی تازه‌ای برای نگارش یک سریال موفق نداشته‌اند و به مدد حمایت مهران مهام‌ها همچنان سریال‌های یک شکل می‌نویسند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تعدادی از فعالان بازار رسمی و غیررسمی ارز در پاسخ به این سوال که آیا قیمت ها همچنان در این محدوده باقی می‌ماند یا خیر؟ می‌گویند که بازار روزانه تغییر می‌کند و نمی‌توان درباره آینده آن صحبت کرد اما به احتمال زیاد فعلا قیمت‌ها در بازار ارز در همین محدوده باقی می‌ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر سریال مشهور «چیزهای عجیب غریب» یا همان stranger things را دیده باشید، حتما سیدی سینک جذاب، بازیگر نقش مکس میفیلد را می‌شناسید...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: در دوران کنونی بر خلاف دوره جنگ سرد جهان که مبتنی بر دیپلماسی خطی بود، از کنشگری دو بازیگر قدرتمند، به کنشگران متعدد و متنوع رسیده ایم و در عصر جدید حتی یک واحد سیاسی کوچک نیز می تواند یک بازیگر و کنشگر واقعی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رازیانه یکی از معروفترین و اصلی ترین گیاهان دارویی در طب سنتی و اسلامی محسوب می شود. گیاه رازیانه، که خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد، در زمینه درمان بیماری های زنان تاثیرات فوق العاده ای دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر امور خارجه با اشاره به نقش مشترک دیپلماسی و رسانه در روایت گری از واقعیت های میدانی عرصه بین الملل، گفت: امروز رسانه ها نیز بسان دیپلماسی صرفا روایتگر میدان نیستند، بلکه خود بخش مهمی از میدان محسوب می شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید محمد سعیدی در گردهمایی ائمه جمعه استان قم افزود: باید در کنار تقویت فضای مجازی داخلی، بر رونق و شوکت تجمع‌های مذهبی مانند هیأت‌های مذهبی، نماز‌های جماعت و جمعه افزوده شود و از تکیه بر مسائلی که آتش فتنه را می‌افروزد پرهیز شود. وی اظهار کرد: فتنه فعلی فتنه‌ای ترکیبی است و اهداف زیادی پشت آن خوابیده است و دشمنان به دنبال محصولات زیادی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعتی پیش در تماس کلانتری 164 قائم با بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران خبر خودکشی یک دختر 18 ساله اعلام می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، میثم نیلی رییس مجمع ناشران انقلاب اسلامی درباره فعالیت‌های این مجمع در سال‌های گذشته اظهار داشت: مجمع ناشران در طول بیش از 12 سال فعالیت به نهال پرتوانی تبدیل شده است که قابلیت ثمردهی پیدا کرده‌است. زمانی که منطق و حرف عالمانه تبادل می‌شود، مدیریت کشور آن را قبول و براساس آن عمل می‌کند. هیات امنای مجمع ناشران انقلاب اسلامی در سال‌های گذشته ماموریت‌هایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه دارندگان رستوران خبر از کاهش فروش 30 الی 40 درصدی رستوران‌داران از زمان شروع اعتراضات داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت امور زمان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: با توجه به ضرورت توانمندسازی و اشتغال زنان سرپرست خانوار در جهت تامین معیشت خانواده، رفع این معضل به ویژه در بخش وام‌های اشتغال خرد، امری لازم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته میلیونها نفر از مردم هند جشن دیوالی را برگزار کردند. جشنی که به روشنایی و نور معروف است. این جشن باعث شد تا هوای هند چندبرابر آلوده شود.