یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

خبرگزاری تسنیم

انیمیشن‌های ایرانی طی سال‌های اخیر رقابت سنگینی با یکدیگر داشتند. یا گیشه را از همدیگر می‌ربودند یا جوایز جهانی معتبر را!

وب‌گاه فرارو

ابراهیم فیاض جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!

خبرگزاری دانا

سواد رسانه ای در عصر جدید با حضور مجید اسماعیلی در یزد برگزار شد.

وب‌گاه الف

در ساعت‌های گذشته ویدیویی در فضای مجازی با شرح اخراج مهمان برنامه زنده شبکه چهار مورد توجه کاربران قرار گرفت؛ اتهامی که دست‌اندرکاران شبکه آن را تایید نمی‌کنند با این حال خود مهمان یادشده ظاهراً از اتفاق رخ داده دل خوشی ندارد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل بانک مرکزی گفت: به محض آغاز ثبت سفارش واردات خودرو، بانک مرکزی آمادگی تأمین ارز مورد نیاز را دارد.

خبرگزاری مهر

طبق اعلام مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت جهاد کشاورزی، مجموع خسارت‌های سیل در تابستانی که گذشت، بیش از 21 هزار میلیارد تومان برآورد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس کل بانک مرکزی گفت: نهضت ملی مسکن به مرحله پرداخت وام، نرسیده است. بخشی از شرایط دریافت وام منوط به این است که فرد متقاضی باید آورده‌ای داشته باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میترا حجار با انتشار تصویری در صفحه شخصی مجازی خود به شهادت زائرین حرم مطهر شاهچراغ در شیراز واکنش نشان داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

یکتا ناصر متولد 12 آبان 1357 در تهران، بازیگر است. پدر یکتا ناصر افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای تماشا ویدئو صحبت های دختر مهران مدیری راجع به مادرش باما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در ساعت‌های گذشته ویدیویی در فضای مجازی با شرح اخراج مهمان برنامه زنده شبکه چهار مورد توجه کاربران قرار گرفت؛ اتهامی که دست‌اندرکاران شبکه آن را تایید نمی‌کنند با این حال خود مهمان یادشده ظاهراً از اتفاق رخ داده دل خوشی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرام ناظری، استاد آواز ایران در واکنش به چهلمین روز فوت مهسا امینی، پستی منتشر کرد

وب‌گاه 55 آنلاین

سردبیر جدا شده از ایران اینترنشنال مهمانی برای گفت‌وگو در شبکه دو صداوسیما خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر فراتر از نتایج تیم ملی در جام جهانی، حداقل ده عملکرد و دستاورد ارزشمند دیگر در فوتبال ایران نداشتید همراه با عذرخواهی از مردم و اهالی فوتبال، استعفا بدهید.

خبرگزاری دانا

در بیستمین کنگره حزب کمونیست چین، تعداد بیشتری از وفاداران به شی مقام‌های برتر را خواهند گرفت، اما سوال این است که چه کسی بعد از شی جین پینگ» رشد خواهد کرد؟