یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انسیه خزعلی گفت: یکی از عوامل عدم پیشرفت زنان در مطالبات، ورود برخی از زنان در حواشی است که محیط فعالیت بانوان را مسموم و آسیب‌پذیر کرده است و مباحث را از شأنیت متعالی آن تنزل می‌دهد و حیطه عملکرد و سرعت حرکت زنان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رئیس‌رسانه ملی در حاشیه بازدید از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: ریشه‌های در خت تنومندی که مقام معظم رهبری در هفته گذشته در توصیف انقلاب اسلامی از آن نام بردند به ارزش‌های دفاع مقدس تکیه کرده و گنجینه این هشت سال دفاع مقدس، برای رشد وتعالی انقلاب اسلامی یک ذخیره پایان ناپذیر است. جبلی افزود: یکی از استعداد‌های خوبی که می‌توان از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه دولتی ایران نوشت: رسانه‌های لندن‌نشین فصل جدیدی از شایعه‌پردازی و نشر اکاذیب را رقم زدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه اصلاح طلب نوشت: اینکه دولت سیزدهم قادر نیست در اعتراضات کنونی نقش اساسی ایفا کند، چندان دور از انتظار نیست. این دولت با رأی قابل‌پیش‌بینی و بی‌اعتنا به سلیقه‌ها و نگرش‌های متفاوت مردم روی کار آمده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خالق نقش‌های ماندگاری چون حاج کاظم و رضا مارمولک، در طول این سال‌ها که از تلویزیون دور بوده، در تعدادی از آثار مهم سینمایی حضور پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهران مدیری، کارگردان و مجری مطرح با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی که زیر نظر خودش اداره می شود به حریف و حدیث های اخیر پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعتماد آنلاین در یادداشتی نوشت: سوال فعلی اما این است که سر و وضع حجاب و پوشش مرحومه ژینا امینی در تناسب با این خانمها چطور ارزیابی شده است که ایشان بازداشت شده و... این خانمها که در گردهمایی دولتی جمع شده اند چرا پس بر صدر نشسته و قدر دیده و قابل مصاحبه شده اند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعتماد آنلاین در یادداشتی نوشت، غیر از پل صراط (وعده فرمانده نیروی انتظامی برای بازخواست) برای ما که اهل مطالبه با قلم و نوشتن و پرسشگر هستیم دقیقا چه جای دیگری در این دنیا وجود دارد که جواب سوالاتمان را مطالبه کنیم؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی جزئیات علت مرگ جوان 20 ساله اراکی را اعلام کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ساعت 3 نیمه شب جمعه 6 آبان است که می نویسم. این نوشته دفاعیه نیست، دلنوشته است‌. دلنوشته‌ای غمگین و سرشار از حیرت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، استقلال تهران توانست در دیداری سخت با یک گل از سد میزبان خود هوادار عبور کند. هر چقدر که آبی پوشان نیمه اول را با قدرت آغاز کردند و قدرت خود را بر حریف دیکته کردند، اما در نیمه دوم شاگردان الهامی، آبی پوشان را تحت فشار قرار دادند، ولی در نهایت سه امتیاز به حساب استقلال واریز شد. ابتدا یک اوت برای هوادار به دست آمد. پرتاب فرزاد جعفری به نیما انتظاری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عصرایران در یادداشتی نوشت: هر قدر هم علیه شعار "زن، زندگی، آزادی" تبلیغ و از روی دیوارها پاک شود افکار عمومی قانع نمی‌شود که چرا نباید با این سه کلمه هم‌ذات پنداری کند و آن را توطئه بداند؟ مخالفان "مرگ بر" ها استدلال می‌کنند که به جای مرگ خواهی و نفرین از زندگی بگوییم و به جای آن که با دیگری کار داشته باشیم خودمان را قوی کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمد دانشگر در جریان بازی سپاهان مقابل با رفسنجان به خاطر برخورد با بازیکن حریف از هوش رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهران مدیری نوشت: می‌نویسم برای مردمی که بیش از سی سال برایشان شاید مهمترین و قطعا پربیننده‌ترین سریالهای طنز تلخ این کشور را ساخته‌ام‌. لذت را برده‌ام، رنجش را هم کشیده‌ام.

وب‌گاه 55 آنلاین

جامعه فهیم ایرانی سانسور تصاویر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی را در این شبکههای اجتماعی آمریکایی فراموش نکرده است و جای این سؤال وجود دارد که ابلاغیه‌ی مربوط به سانسور، محدودسازی و اجرای آنرا کدام تشکیلات اطلاعاتی به این شرکت‌ها داده است و آن‌ها چه دلیل قانع کنندهای برای این رفتار دوگانه و حمایت همهجانبه از اغتشاشگران برای افکار عمومی جامعه ایرانی دارند؟