دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات نحوه صدور احکام و واریز حقوق معلمان اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان ملل درباره هرگونه اقدام تشدید کننده اوضاع در اوکراین هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست آموزش و پرورش لرستان گفت: تاکنون هیچ مدرسه ای در لرستان به علت شیوع آنفلوانزا تعطیل نشده است و فردا چهارشنبه آموزش در تمامی مدارس استان حضوری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روحانی در آنتن زنده شبکه چهار درباره ساختار سیاسی کشور گفت: حکومتداری ما دست دو قبیله اصلاح‌طلب و اصولگراست در کشور ما وجود حزب، حتی حزب کمونیستی بهتر از این باندهای اصلاح‌طلب واصولگراست!

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس در گزارشی با اشاره به حواشی شایعه تهدید علی کریمی، چهره مطرح فوتبال در پی مواضع بحث‌برانگیزش در خصوص اعتراضات مردمی نسبت به خطرات جانی پیشکسوت فوتبال ایران هشدار داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بحث حضور پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین در حالی که مقامات ایرانی بارها آن را تکذیب کردند، اما به مشکل جدید بین‌المللی برای ایران تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور با تاکید بر پرهیز از تعیین تکالیف مالی فراتر از توان بانک‌ها، گفت: اگر تکلیفی برای بانک‌ها تعیین و از طریق رسانه‌ها اعلام شود که بانک‌ها نتوانند آنها را اجرا کنند، باعث ترسیم تصویری دوگانه از عملکرد مجموعه دولت و ایجاد حس ناامیدی و یاس در مردم می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گاهی می‌توان با کمترین ضرر و آسیبی به بدن برخی بیماری‌ها را درمان کرد. وقتی گلوی‌تان چرک می‌کند چه‌کار می‌کنید؟ دست به دامان کدام یک از داروهای شیمیایی مخصوص عفونت گلو و سرماخوردگی می‌شوید؟ آیا می‌دانید برخی عفونت‌های سطحی را می‌توان با گیاهان دارویی درمان کرد، البته فقط کافی است مشکل اصلی را ریشه‌یابی کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

باید دید اگر برای یکی از 3 بازی ایران در مقابل آمریکا، انگلیس یا ولز داور وسط یا حتی داور کنار خانم انتخاب شود تلویزیون چه تصمیمی خواهد گرفت؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری فارس به نقل از رئیس دانشگاه تربیت مدرس از درگیری در پی برگزاری تجمع اعتراضی در این مرکز آموزشی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عماد افروغ، عضو شورای فرهنگ عمومی کشور و استاد جامعه‌شناسی دانشگاه تربیت مدرس امروز سوم آبان در آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مسابقات ملی «مناظره دانشجویان ایران» که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار شد، درباره ناآرامی‌های اخیر کشور صحبت کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

مهران مدیری، دُبی، علی کریمی و باقی ماجرا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته یکی از دانشجویان علم و صنعت، حدود 60 نفر از دانشجویان دختر و پسر این دانشگاه ظهر امروز قصد ورود مشترک به سلف دانشگاه را داشتند که با مقاومت عده‌ای دیگر از دانشجویان مواجه شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اطلاع رسانی، آموزش، سرگرمی، پرورش افکار و خلاقیت و از همه مهم‌تر توجه و جذب همه اقشار و سنین جامعه و پرداختن به ایده و عقاید آن‌ها جزو وظایف یک رسانه‌ای تعریف شده که نام آن را ملی می‌نامند. اما پرسش اصلی این است که آیا صداوسیما توانسته این کارها را انجام دهد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌ها از قطعی و اخلال اینترنت همراه در برخی شهرها خبر داده‌اند.