یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ساعت‌های گذشته ویدیویی در فضای مجازی با شرح اخراج مهمان برنامه زنده شبکه چهار مورد توجه کاربران قرار گرفت؛ اتهامی که دست‌اندرکاران شبکه آن را تایید نمی‌کنند با این حال خود مهمان یادشده ظاهراً از اتفاق رخ داده دل خوشی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مهران مدیری با انتشار متنی با اظهار گله از برخی شایعه‌ها و در واکنش به این حواشی گفت: اگر از من متنفرید، به هر دلیلی که باشد، قابل احترام است، چرا که از اندیشه‌تان سرچشمه می‌گیرد، اما این میزان از ناجوانمردی در هیچ لغتنامه‌ای معنا نشده‌...

وب‌گاه عصر ایران

از شایعه کثیف چک 30 میلیاردی شروع شد که طبیعی است، هر فیلم‌نامه‌ای نیاز به آغاز دارد. با شایعه کثیف سفر 6 روزه من به دبی ادامه پیدا کرد که من این 6 روز در وین بودم، و فیلم‌نامه با یک پایان شگفت‌انگیز تعقیب و گریز و عملیات بر روی قایق‌های تندرو خاتمه یافت.

خبرگزاری تسنیم

مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر بعد از ویدئویی که منتشر کرد و هجمه‌ها و حملاتی که به او وارد شد واکنش نشان داده و از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم فوتبال هوادار تیم تهران گفت: دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و شاهد یکی از باکیفیت ترین بازی های لیگ برتر بودیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر واکنش نشان داد و با اظهار گله از برخی شایعه‌ها نوشت که از مهران مدیری بودن خسته‌ام.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران در یادداشتی به قلم مهرداد خدیر نوشت: گر حکومت بخواهد تنها حامیان را تهییج و قانع کند همین روش خوب است اما اگر بنابر یافتن مشترکات و شکستن دو قطبی موجود باشد گریز و گزیری نیست که در میانه ادبیات صدا و سیما و سیمای ثابتِ ایران‌اینترنشنال، ادبیات میانه‌ای به کار گیرند. انتساب شعار 40 روز اخیر به آن سوی مرزها شعار دهندگان و باورمندان را به تجدید نظر در بیان و نوشتن و سردادن آن...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اولین بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پیرامون «مداخلات رژیم آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور» منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابراهیم فیاض، جامعه‌شناس و استاد دانشگاه در میانه برنامه صداوسیما به یکباره از برنامه حذف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مهران مدیری با انتشار متنی به حواشی اخیر به ویژه شایعه همکاری‌اش برای ربودن علی کریمی واکنش نشان داده، از کسانی که درباره اوشایعه می‌سازند گله کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بیانیه اعلام کرده است: یکی از محورهای اصلی تحرکات زمینه ساز سرویسهای اطلاعاتی دشمن برای وقوع آشوب در کشور، تلاش برای تأثیرگذاری بر اقشار شریفی همچون معلمان، کارگران و دانشجویان از طریق ایجاد گروههای جعلی و آلوده و رهبر سازی برای سوءاستفاده این طبقات بوده که هوشیاری، میهن دوستی و احساس مسئولیت مثالزدنی این اقشار ارجمند موجب خنثی سازی توطئه های بیگانه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه مشترک حفاظت اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات اعلام کرده است: یکی از محورهای اصلی تحرکات زمینه ساز سرویسهای اطلاعاتی دشمن برای وقوع آشوب در کشور، تلاش برای تأثیرگذاری بر اقشار شریفی همچون معلمان، کارگران و دانشجویان از طریق ایجاد گروههای جعلی و آلوده و رهبر سازی برای سوءاستفاده این طبقات بوده که هوشیاری، میهن دوستی و احساس مسئولیت مثالزدنی این اقشار ارجمند موجب خنثی سازی توطئه های...

خبرگزاری دانا

متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پیرامون «مداخلات رژیم آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور» منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بیانیه تبیینی مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران پیرامون حوادث اخیر در کشور منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

مستندات اطلاعاتی موجود نشان می‌دهند سرویس جاسوسی سیا (C.I.A) با همکاری سرویس‌های جاسوسی هم پیمان و نیابتی‌های مُرتجع، پیش از آغاز آشوب‌ها، به شیوه‌هایی که اشاره خواهد شد برای راه‌اندازی یک غائله‌ی سراسری در ایران با هدف ارتکاب جنایت علیه ملت بزرگ ایران و تمامیت ارضی کشور و نیز زمینه‌سازی برای تشدید فشارهای خارجی، طراحی مبسوطی به‌عمل آورده بود.