شنبه 29 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: محمودزاده گفت: چهارشنبه شب در یکی از میادین شهر مهاباد جوانی به نام مولودی با تیر کشته می‌شود و پنج شنبه صبح مردم برای تشییع پسر جوان شرکت و حضور پیدا می‌کنند... متأسفانه 4 نفر دیگر با تیر جنگی کشته می‌شوند که یکی از آن جوانان زیر 18 سال است و 15 سال دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه منتشر شد

خبرگزاری مهر

وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای مشترک نقش مداخلات آمریکا در اغتشاشات اخیر کشور را تبیین کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در ساعت‌های گذشته ویدیویی در فضای مجازی با شرح اخراج مهمان برنامه زنده شبکه چهار مورد توجه کاربران قرار گرفت؛ اتهامی که دست‌اندرکاران شبکه آن را تایید نمی‌کنند با این حال خود مهمان یادشده ظاهراً از اتفاق رخ داده دل خوشی ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهران مدیری، کارگردان و مجری مطرح با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی که زیر نظر خودش اداره می شود به حریف و حدیث های اخیر پاسخ داد.

خبرگزاری تسنیم

متن کامل بیانیه مشترک و بسیار مهم وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه درباره اغتشاشات اخیر منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی استقلال نسبت به اعتراض سرپرست هوادار واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انیمیشن‌های ایرانی طی سال‌های اخیر رقابت سنگینی با یکدیگر داشتند. یا گیشه را از همدیگر می‌ربودند یا جوایز جهانی معتبر را!

وب‌گاه عصر ایران

اگر حکومت بخواهد تنها حامیان را تهییج و قانع کند همین روش خوب است اما اگر بنا‌بر یافتن مشترکات و شکستن دو قطبی موجود باشد گریز و گزیری نیست که در میانه ادبیات صدا و سیما و سیما ثابتِ ایران‌اینترنشنال ادبیات میانه‌ای به کار گیرند

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کرمان گفت: دشمنان با مظاهر حق و عدل باروشن‌ترین صورت مخالفت می‌کنند و دنبال باطل و باطل گرا هستند و دنبال این هستند کشور مارا به ناامنی بکشانند.

خبرگزاری مهر

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: 14 ساعت پس از پرواز شرکت هواپیمایی لوفت هانزا، نماینده این شرکت پیدا شدن جسدی را به ما اعلام کرد که در حال بررسی آن هستیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان صدا و سیما در پی درگذشت جلال مقامی در پیام تسلیتی گفت: درگذشت جلال مقامی، لطمه‌ای جبران ناپذیر به هنر صداپیشگی و دوبله ایران است.

خبرگزاری تسنیم

انیمیشن‌های ایرانی طی سال‌های اخیر رقابت سنگینی با یکدیگر داشتند. یا گیشه را از همدیگر می‌ربودند یا جوایز جهانی معتبر را!

وب‌گاه فرارو

ابراهیم فیاض جامعه‌شناس و استاد دانشگاه درباره اتفاق برنامه «سند چشم‌انداز» در شبکه چهار سیما، گفت: در ابتدا قرار بود درباره اقتصاد و جامعه و سرمایه اجتماعی و کمی هم درباره مباحث روز بحث کنیم، بحث علمی هم بود و نه ایدئولوژیک، که یک باره صحت بنده را قطع کردند. سپس یک نفر از بیرون آمد و در گوش من گفت میکروفن خراب است؛ بیایید بیرون!

خبرگزاری دانا

سواد رسانه ای در عصر جدید با حضور مجید اسماعیلی در یزد برگزار شد.