یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

این اتفاق نباید می‌افتاد، از هواداران فوتبال بابت این موضوع و مشکل ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم. همچنین باید از صدا و سیما هم بابت تاخیر در آغاز بازی عذرخواهی داشته باشم به خصوص که کنداکتور برنامه‌های سازمان به خاطر همین وقفه از نظم خارج شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دستگاه قضا با تصریح بر اینکه مردم ایران اسلامی نیز قدردان مجاهدت‌های نیروهای فراجا هستند، گفت: بدیهی است فراجا باید کماکان بر نقاط قوت خود بیفزاید و چنانچه کمبودها و کاستی‌هایی نیز دارد در جهت رفع آنها اقدام کند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد دلیل تاخیر 15 در آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی توضیح داد و تاکید کرد که با مسببین احتمالی برخورد شده است.

خبرگزاری دانا

برخی کاربران با انتشار تصاویری نشان می‌دهند لیدرهای واقع در آشوب شب گذشته دانشگاه شریف دارای زره و سلاح سرد دست ساز برای حمله علیه دیگران و آسیب به اموال عمومی بوده‌اند.

خبرگزاری دانا

سی‌وپنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران - آذربایجان با برگزاری مرحله چهارم پیگیری شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان صداوسیما، تاسیس مرکز سیمرغ را فرصت مغتنمی برای ورود به عرصه‌های مغفول نمایشی دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر کل سابق میراث فرهنگی استان تهران گفت: «دل کلیه دوستداران میراث فرهنگی از عملکرد آقای ضرغامی خون است، ایشان چقدر از تاریخ ایران اطلاع دارد، باید در برابر این آثار تاریخی خیلی خاضع بود، آقای ضرغامی اگرچه ادعا می‌کرد ولیکن نشان داد به میراث فرهنگی آشنا نیست، خودش را همه‌چیز دانا می‌داند.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت بوتاش ترکیه اعلام کرد صادرات گاز ایران به این کشور برای تعمیرات برنامه ریزی شده از 2 تا 9 اکتبر متوقف می شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر دوست دارید با دوستان خود دور هم جمع شوید و با هم گفت‌وگو کنید، احتمالاً در آن دورهمی غیبت هم می‌کنید. ممکن است در مورد آن دختری که همگی او را می‌شناسید صحبت کنید یا در مورد عشق سابقتان صحبت کنید

خبرگزاری دانا

سبزی گفت: نباید با اغتشاشگر مماشات کرد و باید با عوامل بر هم زننده امنیت جامعه با جدیت برخورد شود.

خبرگزاری دانا

امیری با بیان اینکه توهین‌کنندگان به مقدسات، داعشی‌های زمان بودند، گفت: برخی نان خور نظام هستند ولی در زمین دشمن بازی می‌کنند.

خبرگزاری دانا

ششم ربیع الاول زادروز شاعری عارف مسلک به نام مولاناست که سال های درازی است ماجرای عشق و عرفان او سینه به سینه نقل مردمی شده که عاشقانه مست مرام و مسلک او شده اند.

وب‌گاه عصر ایران

مردمی بودن هنرمند به چند عامل بستگی دارد که ازجمله زیستن در بین مردم، کار کردن برای مردم و بازنمایی مردم در آثار است. اما اغلب سلبریتی‌هایی که در بزنگاه‌های سیاسی و اجتماعی شعار مردمی بودن سر می‌دهند، هیچ یک از این ویژگی‌ها را ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسام نواب‌صفوی بازیگر مرد مشهور سینما و تلویزیون در بخش اعصاب و روان بیمارستان رسول اکرم بستری شده است.